Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
- 2022/BZP 00146945/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00151593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00246578/01 - Wynik z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310a6b05-c79a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027648/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla KWP w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142770/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496653,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2A do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2A do SWZ (dla Części nr 1) .
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.5.5.) Wartość części: 219222,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2B do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2B do SWZ (dla Części nr 2).
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.5.5.) Wartość części: 277431,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229775,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295541,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229775,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praxis Pilecka i Petlak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624
7.3.3) Ulica: Wólczańska 66
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229775,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków "A" i "BG" o segment "L".
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r.
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+932 -8+112 strona lewa w miejscowości Manasterz
- Usługa szkoleniowa nt. Rozliczanie projektów współfinansowanych z EFS+
- "Projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach z istniejącą sygnalizacją świetlną w m. Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.