eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie całej Polski.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie
wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład
zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości
na terenie całej Polski.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 511 53 50 wew. 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/kzn/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie
wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład
zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości
na terenie całej Polski.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a59c98-adf2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ZP.260.02.2023

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 498720

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa: lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa:wielkopolskiego, dolnośląskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa: zachodniopomorskiego, lubuskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa: śląskiego, opolskiego, łódzkiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na terenie
województwa: mazowieckiego.
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41205 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41205 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy - nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy - nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35055 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35055 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46617 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: rzeczoznawca majatkowy Szymon Dorota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882608385

7.3.3) Ulica: Zbiegniewska

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-900

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2024-05-01

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

w części 5 Zamawiający zawarł umowę z 2 wykonawcami (zgodnie z warunkami SWZ) . pierwszy wykonawca został wskazany w formularzu. natomiast dane drugiego Zamawiający przedstawia poniżej: czy zamówienie zostało udzielone wykonawcy wspólnie ubiegającemu się o udzielenie zamówienia
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:mały przedsiębiorca;
nazwa przedsiebiorcy; Budoserwis Z.U.H.sp. z o.o. NIP: 6271000400, ul. Kościuszki ;miejscowość: Chorzów;
kod pocztowy: 41-500;
województwo: śląskie; kraj :Polska;
czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonanie części zamówienia podwykonawcom;nie;
data zawarcia umowy: 12.05.2023;
wartość umowy ramowej; 46617 zł brutto,
okres realizacji umowy ramowej;
os 2023-05-15 do 2024-05-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.