Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099106/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie
wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład
zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości
na terenie całej Polski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Zasób Nieruchomości.
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368112343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-029
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 511 53 50 wew. 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kzn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kzn/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresiewycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład
zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości
na terenie całej Polski.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a59c98-adf2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ZP.260.02.2023
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 498720
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa: lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa:wielkopolskiego, dolnośląskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa: zachodniopomorskiego, lubuskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa: śląskiego, opolskiego, łódzkiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego;
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługa wycen nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości położonych na tereniewojewództwa: mazowieckiego.
świadczona przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 83120 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41205 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41205 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy - nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy - nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35055 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35055 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46617 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: rzeczoznawca majatkowy Szymon Dorota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882608385
7.3.3) Ulica: Zbiegniewska
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-900
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-01 do 2024-05-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Równocześnie Zamawiający przewidział na podstawie art. 258 ust. 4 możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji gdy w postepowaniu wpłynęły mniej niż dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. W niniejszym postepowaniu w wyniku odrzucenia oferty Wykonawcy nr 1 w każdej z 5 części (cz. 1, 2, 3, 4, 6) pozostała tylko 1 oferta.
W takiej sytuacji zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:mały przedsiębiorca;
nazwa przedsiebiorcy; Budoserwis Z.U.H.sp. z o.o. NIP: 6271000400, ul. Kościuszki ;miejscowość: Chorzów;
kod pocztowy: 41-500;
województwo: śląskie; kraj :Polska;
czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonanie części zamówienia podwykonawcom;nie;
data zawarcia umowy: 12.05.2023;
wartość umowy ramowej; 46617 zł brutto,
okres realizacji umowy ramowej;
os 2023-05-15 do 2024-05-14
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.