eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryjaModernizacja dróg powiatowych 2611 D i 2617 D w miejscowo¶ci Giera³towiec



Og³oszenie z dnia 2024-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych 2611 D i 2617 D w miejscowo¶ci Giera³towiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Z³otoryjski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647245

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodleg³o¶ci 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768786940

1.5.8.) Numer faksu: 768786955

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-zlotoryja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg powiatowych 2611 D i 2617 D w miejscowo¶ci Giera³towiec

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1836448e-d220-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00216194

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00027830/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja dróg powiatowych nr: 2611D i 2617D w miejscowo¶ci Giera³towiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencja. https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: - poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na tej platformie.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy:
1) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Z³otoryjskiego: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Sk³adanie oferty w formie elektronicznej:
- forma elektroniczna
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym
Pe³ne wymagania zawarte zosta³y w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Z³otoryi, jest Starosta Z³otoryjski, pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja, tel. (76) 8786 930.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, drog± elektroniczn± – adres email: iod@powiat-zlotoryja.pl lub pisemnie na adres: pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, je¿eli oferta bêdzie najkorzystniejsza.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp".
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych s± podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty realizuj±ce ¶wiadczenie w imieniu administratora na podstawie umów cywilnoprawnych.
8. Dane osobowe przechowywane bêd± przez okres przewidziany w przepisach dotycz±cych przechowywania i archiwizacji dokumentacji, tj. przez 5 lat, licz±c od koñca roku kalendarzowego w którym rozpatrzono wniosek.
9. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do swoich danych osobowych, prawo do ¿±dania ich sprostowania, do ograniczania przetwarzania tych danych oraz prawo do ¿±dania ich usuniêcia po up³ywie okresu, o którym mowa powy¿ej. Realizacja powy¿szych praw musi byæ zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa siê przetwarzanie danych osobowych, a tak¿e m.in. z zasadami wynikaj±cymi z Kodeksu postêpowania administracyjnego i zasadami archiwizacji.
10. W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie bêdzie dochodziæ do automatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.272.8.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi powiatowej nr 2617D w km od 0+000,00 do km 0+700,00 oraz remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej 2611D w km od 0+700,00 do km 2+300,00 wraz z budow± chodnika na odcinku 505m w m. Giera³towiec oraz budow± odcinka kanalizacji deszczowej (~290m).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostêpniona z SWZ dokumentacja techniczna, w szczególno¶ci projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Wszystkie wymagane cechy dostaw i robót budowlanych zosta³y okre¶lone w w/w dokumentach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (K) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu lub przebudowy lub rozbudowy lub modernizacji lub budowy dróg.
B. Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli dysponuje co najmniej:
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca równie¿ spe³nia powy¿szy warunek je¶li wyka¿e, i¿ dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami objêtymi przedmiotem postêpowania tj. uprawnieniami o szerszym zakresie lub wydanymi na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym sk³adanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego, nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 3 do SWZ
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy – wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt. 1));
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy);
4) Wype³niony formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3 Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu oferty za³. Do SWZ).
5 W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnego aneksu.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:
a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót,
b) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równoleg³e prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
d) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
e) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia niniejszej umowy,
f) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. Do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± one nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca,
g) gdy wyst±pi± istotne wady dokumentacji projektowej, których usuniêcie wstrzymuje wykonanie robót,
h) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy,
i) wyst±pienia si³y wy¿szej,
j) gdy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot umowy. W takim przypadku cena brutto okre¶lona w umowie za okresy realizacji umowy przypadaj±ce po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozosta³a niezmieniona;
k) z powodu zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
l) je¿eli realizacja umowy nie bêdzie mo¿liwa z powodu stanu epidemii/stanu zagro¿enia epidemiologicznego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy zgodnie z art. 439 ustawy Pzp w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
Pe³na tre¶æ rodzajów i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarta jest w Za³±czniku nr 6 Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-11 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostepnej pod adresem internetowym https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-11 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.