Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169854/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach (w II półroczu 2022 r.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 250-40-08
1.5.8.) Numer faksu: 32 250-73-80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ztm.katowice.pl/zamowienia/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-ustawe-prawo-zamowien-publicznych/usluga-utrzymania-w-czystosci-targowiska-warzywno-owocowego-i-przemyslowego-przy-ul-pukowca-w-katowicach-w-ii-polroczu-r-nr-sprawy-op-zp-,8,2,2439,25,8881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach (w II półroczu 2022 r.)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1df3df0-d802-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092762/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie w czystości miejskiego targowiska warzywno-owocowego i przemysłowego w Katowicach przy ul. Pukowca 23 (w II półroczu 2022 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169854/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP/ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 405000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w czystości miejskiego targowiska warzywno - owocowego i przemysłowego przy ul. Pukowca 23 w Katowicach, obejmująca m.in.:
1) bieżące sprzątanie placów, dróg, chodników, parkingów oraz obrzeży targowiska wraz z usuwaniem dziko rosnących traw i chaszczy występujących w miejscach bieżącego sprzątania (w godz. od 06:00 do 22:00),
2) bieżące opróżnianie pojemników przeznaczonych do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych oraz składowanie zebranych odpadów w pojemnikach zbiorczych, (w godz. od 06:00 do 22:00),
3) zbieranie posegregowanych odpadów komunalnych przygotowanych przez osoby prowadzące na targowisku działalność handlową lub usługową oraz składowanie zebranych odpadów w odpowiednich pojemnikach zbiorczych (w godz. od 06:00 do 22:00),
4) obsługa zbiorczego pojemnika prasującego, przeznaczonego do gromadzenia makulatury, zwanego dalej prasokontenerem,
5) bieżące sprzątanie miejsca usytuowania kontenera na odpady zmieszane, (w godz. od 06:00 do 22:00),
6) mycie urządzeniem mechanicznym nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa),
7) mycie i dezynfekcja miejsc szczególnie zanieczyszczonych, w tym pojemników przeznaczonych do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych, powierzchni zewnętrznych prasokontenera, kratek ściekowych, punktów poboru wody, nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych w miejscach wystąpienia rażących zabrudzeń oraz koryt odwadniających teren targowiska,
8) odśnieżanie dróg, chodników, placów, parkingów oraz zadaszeń obiektów budowlanych, usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych, zwalczanie śliskości placów, ciągów komunikacyjnych i parkingów oraz usuwanie śniegu i lodu poza teren obiektu, z uwzględnieniem zachowania swobodnego dostępu (dojazdu) do stałych i ruchomych punktów handlowych oraz wszelkich pomieszczeń.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności polegające na świadczeniu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w szczególności określone w ust. 1 pkt 1-5 SWZ.
.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436766,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436766,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIO-EKOS Group sp. z o. o. spółka komandytowa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIO-EKOS sp. z o. o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380209702
7.3.3) Ulica: Targiela 112
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-109
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIO-EKOS GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIO-EKOS GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436766,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) dzienną stawkę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.: 2372,70 zł., określoną w ofercie wykonawcy, pomnożoną przez 184 dni (okres obowiązywania umowy),
2) stawkę godzinową brutto za pryzmowanie i wywóz śniegu za pomocą sprzętu mechanicznego, tj.: 9,50 zł pomnożoną przez 20 godzin (szacunkowa ilość godzin niezbędnych do wykonania ww. czynności).
Cena oferty, o której mowa w sekcji VI pkt 6.3, obejmuje:
1) dzienną stawkę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, tj.: 3024,00 zł., określoną w ofercie wykonawcy, pomnożoną przez 184 dni (okres obowiązywania umowy),
2) stawkę godzinową brutto za pryzmowanie i wywóz śniegu za pomocą sprzętu mechanicznego, tj.: 302,40 zł. pomnożoną przez 20 godzin (szacunkowa ilość godzin niezbędnych do wykonania ww. czynności).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.