eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockPełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową pełnowymiarowej sali gimnastycznej w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Szaniawskiego w Jadwisinie"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową pełnowymiarowej sali gimnastycznej w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Szaniawskiego w Jadwisinie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Serockie Inwestycje Samorządowe Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384815960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 21

1.5.2.) Miejscowość: Serock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@sis.serock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sis.serock.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://serock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową pełnowymiarowej sali gimnastycznej w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Szaniawskiego w Jadwisinie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47e5f86e-bc97-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa Szkoły w Jadwisinie wraz z budową pełnowymiarowej sali gimnastycznej w Jadwisinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124266/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIS.271.65.2022.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową pełnowymiarowej sali gimnastycznej w ramach zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej im. Jerzego Szaniawskiego w Jadwisinie".
2) Szczegółowy opis robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór w ramach niniejszego zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej, na którą składają się projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
3) Nadzór inwestorski obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
A. w części istniejącej budynku szkoły;
B. związane z dobudową części projektowanej;
C. związane z wykonaniem zagospodarowania terenu (drogi, parkingi, chodniki, boisko, plac zabaw, siłownia plenerowa, zieleń, mała architektura) wraz z przebudową infrastruktury kolidującej z projektowanymi obiektami;
D. związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej;
E. związane z wykonaniem innych robót budowlanych przewidzianych dokumentacją projektową.
4) Obowiązki Wykonawcy związane z sprawowaniem nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi we wszystkich branżach (budowlana, elektryczna, sanitarna, technologiczna, drogowa) zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) obejmują:
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, a dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
- żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
- kontrola jakości i terminowości wykonywania robót,
- ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych,
- dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia podpisania umowy lub dnia rozpoczęcia robót, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej – wymagana jest obecność minimum 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora nadzoru dokumentowana będzie każdorazowo wpisami do przygotowanego przez Zamawiającego „dziennika pobytu na budowie” a w sprawach wymagających potwierdzenia wykonania robót również w dzienniku budowy,
- zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
- udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót,
- informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
- na etapie realizacji - zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień,
- przygotowanie i udział w czynnościach odbioru, w tym w szczególności odebranie od wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez inwestora (Zamawiającego),
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów wymaganych przez instytucje procesu budowlanego, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
- nadzór nad sporządzeniem przez Wykonawcę robót budowlanych niezbędnej dokumentacji powykonawczej, jej sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym,
- udział w czynnościach mających na celu dopuszczenie obiektu do użytkowania,
- dokonanie sprawdzenia rozliczenia oraz protokolarnego odbioru robót,
- poza wykonywaniem czynności, o których mowa powyżej osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru zobowiązana będzie do przybycia na teren budowy w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wystosowania takiego wezwania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424842,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MW PROJEKT Marta Romatowska-Kania

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EL-Projekt Konrad Wereszczyński; Marek Kowara Zakład Remontowo-Budowlany, Nadzory Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361719844

7.3.3) Ulica: Stanisławów Drugi, ul. Łąkowa 16

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 625 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.