Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00039592/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP i świetlicy wiejskiej w miejscowości Siamoszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0343152150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku OSP i świetlicy wiejskiej w miejscowości Siamoszyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976d3e98-b05d-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022908/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa budynku OSP i świetlicy wiejskiej w miejscowości Siamoszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00001.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1401000,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, wyposażeniem oraz umeblowaniem obiektu w ramach zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku OSP i świetlicy wiejskiej w miejscowości Siamoszyce.”
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 1054/4 w miejscowości Siamoszyce.
W szczególności zamówieniem objęty jest następujący zakres prac:.
- przebudowa i rozbudowa istniejącej klatki schodowej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów;
- przebudowa dachu,
- modernizacja istniejącej elewacji, w tym docieplenie i wykończenie elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- przebudowa istniejących sieci,
- wyremontowanie i wykończenie pomieszczeń,
- wyposażenie obiektu,
- przebudowa drogi dojazdowej, parkingu i dojść utwardzonych,
- budowa miejsca selektywnej zbiórki gromadzenia odpadów oraz
- inne prace związane z zagospodarowaniem terenu.
Zadanie należy zrealizować w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz „zamontuj i uruchom (wyposaż)”.
W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze związane z organizacją placu budowy, przygotowaniem terenu budowy do inwestycji i wytyczeniem terenu i obiektu,
- roboty ogólnobudowlane związane z rozbudową, przebudową i wykończeniem budynku,
- roboty branży sanitarnej w zakresie c.o., wodno- kanalizacyjnym w budynku,
- roboty branży elektrycznej w budynku,
- roboty ogólnobudowlane związane z przebudową zewnętrznych instalacji na terenie inwestycji, wchodzących w kolizję z projektowaną inwestycją,
- roboty ogólnobudowlane związane z budową projektowanych nawierzchni utwardzonych,
- geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
Powierzchnia zabudowy istniejąca wynosi ok. 392,00 m2
Powierzchnia zabudowy projektowana (rozbudowa) wynosi ok. 12,25 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
39100000-3 - Meble
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3309000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2147580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130288002
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 258
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom następujące części zamówienia:
- specjalistyczne roboty budowlane,
- roboty elektryczne,
- roboty sanitarne
Podwykonawcy nie są znani na etapie składania oferty.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2147580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.