Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej i obiektów małej architektury w miejscowości Lipinki, gmina Warlubie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warlubie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Warlubie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 26 040
1.5.8.) Numer faksu: 52 33 26 054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@warlubie.pl; oferty.zamowienia@warlubie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warlubie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa40d293-d100-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej i obiektów małej architektury w miejscowości Lipinki, gmina Warlubie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa40d293-d100-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039902/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Lipinki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 814836,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Pełna nazwa inwestycji
Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego oraz siłowni zewnętrznej i obiektów małej architektury w miejscowości Lipinki, gmina Warlubie.
2. Lokalizacja inwestycji
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 638 w miejscowości Lipinki – obręb nr 0011 Lipinki, gmina Warlubie, na terenie, na którym znajduje się boisko szkolne, w bliskim sąsiedztwie Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Borów Tucholskich.
3. Przedmiot inwestycji
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa boiska szkolnego w miejscowości Lipinki obręb 0011 Lipinki w gminie Warlubie polegająca na:
1) wykonaniu nowej nawierzchni boiska do piłki nożnej – z trawy syntetycznej, wym. 26 x 56 m;
2) wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska do siatkówki, wym. 9 x 18 m;
3) wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki, wym. 15 x 28m;
4) wykonaniu nawierzchni poliuretanowej bieżni 4 torowej o dł. 80 m i szer. 5 m;
5) wykonaniu bieżni z poliuretanu o wym. 30 x 1,2 m i piaskownicy o wym. 1,68 x 5 m do skoku w dal;
6) montażu 8 urządzeń fitness zamontowanych na 4 pylonach wraz z zachowaniem przynależnej strefy bezpieczeństwa;
7) montażu 15 ławek;
8) montażu 3 koszy na śmieci;
9) montażu tablicy z regulaminem.
4. Przedmiotowy zakres prac nie zmienia dotychczasowego sposobu użytkowania terenu i nie zachodzi konieczność zmiany przeznaczenia terenu.
5. Teren nie podlega ochronie konserwatorskiej.
6. Wyszczególnienie podstawowych typów robót:
1) roboty przygotowawcze – uprzątniecie terenu, ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób niepowołanych;
2) wykonanie prac związanych z wytyczeniem lokalizacji urządzeń i boisk;
3) wykonanie nawierzchni boisk;
4) wykonanie konstrukcji fundamentów kotwiących, umożliwiających montaż urządzenia rekreacyjnego i wyposażenia boisk;
5) montaż urządzenia rekreacyjnego zgodnie z wytycznymi producenta.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych (Załącznik nr 1) do SWZ następujących dokumentach:
1) przedmiar robót;
2) projekt architektoniczny;
3) szczegółowa specyfikacja techniczna.
8. Inwestycja będzie finansowana z programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I oraz ze środków własny Gminy Warlubie. Gmina posiada wstępną promesę udzieloną przez Bank Gospodarstwa Krajowego na realizację inwestycji.
9. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z zasadami regulaminu z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I.
10. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do zaakceptowania Zamawiającemu przed datą podpisania umowy.
11. Gmina posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację inwestycji w budżecie Gminy na pokrycie wkładu własnego określonego we wniosku o dofinansowanie z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I. Informacja na temat konkursu dostępna jest na stronie https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21554
12. Warunki finansowania inwestycji przez Zamawiającego muszą być zgodne z zasadami regulaminu z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I, które zostały wskazane w uzyskanej przez Gminę promesie. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
13. Zgodnie z zasadami Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Wnioskodawcy (Zamawiającego) na czas poprzedzający wypłatę/wypłaty z Promesy uzyskanej przez Gminę na zasadach określonych poniżej z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
14. Inwestycja realizowana będzie w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy. Zgodnie z zasadami regulaminu Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja I wypłata wynagrodzenia Wykonawcy przekazywana będzie
w następujący sposób:
zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie 5% wynagrodzenia,
pozostała część wynagrodzenia wypłacana po zakończeniu realizacji Inwestycji na podstawie protokołu odbioru końcowego z zastrzeżeniem, iż zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości, nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
15. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 p.z.p Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
16. Zgodnie z art. 310. ustawy p.z.p. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1039350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160108,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1039350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122764065
7.3.3) Ulica: Kościerska 8F
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1039350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WARLUBIE
więcej: przetargi WARLUBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni oraz placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żninie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Rudnikach
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 wraz z budową bieżni prostej i skoczni do skoku w dal w miejscowości Konikowo
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.