Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136199/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik – Termomodernizacja budynku OSP w Słoptowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnik 20
1.5.2.) Miejscowość: Lipnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lipnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lipnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik – Termomodernizacja budynku OSP w Słoptowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad51843-c265-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034364/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Lipnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego Działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku OSP Słoptów.
Zakres prac obejmuje:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ZEWNĘTRZNEJ:
- Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - aluminium ciepłe o pow. 3,78 m2
- Wrota do garaży przyspawane do obetonowanych ościeżnic podnoszone stalowe o pow. 7,6 m2
- Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1m2 w ilości 3m2
- Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką
obsadzenia o pow. do 2.5 m2 w ilości 21m2
- Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką
obsadzenia o pow. ponad 2.5 m2 w ilości 22,53 m2
WYMIANA OŚWIETLENIA NA LED:
- Demontaż starej instalacji
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 45W w ilości 51 kpl.
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 14W w ilości 20 kpl.
- Wymiana opraw świetlówkowych na LED 18W w ilości 3,0 kpl.
OGRZEWANIE:
- Rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami w ilości 5,63 m3
- Montaż pomp ciepła z klimatyzacją (4szt) po 8,0 kW (automatyka, podłączenie do instalacji elektrycznej, czujniki, itp.)
OCIEPLENIE ELEWACJI I STROPU:
- Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 15 cm metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących na powierzchni 389 m2
- Ocieplenie stropu wełną mineralną na powierzchni 142 m2
WYMIANA INSTALACJI ODGROMOWEJ:
- Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na
cegle z wykonaniem otworu ręcznie - pręt o śr. do 10 mm w ilości 40 m
INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH:
- Montaż paneli fotowoltaiczne na dachu budynku zgodnie z dokumentacją o mocy całkowitej 10,50 kWp - moc 1 szt. panela 420 Wp.
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ, zawierającej:
• projekt budowlany wykonawczy
b) przedmiary robót, które stanowią załącznik do SWZ.
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496420,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496420,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661000194
7.3.4) Miejscowość: Zawada
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496420,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.