Og³oszenie z dnia 2022-06-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00268655/01 - Wynik z dnia 2022-07-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego, serwerów i oprogramowania dla Gminy Kozieg³owy w ramach projektu pt. Cyfrowa Gmina.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZESPÓ£ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY O¦WIATY SAMORZ¡DOWEJ GMINY I MIASTA KOZIEG£OWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240084650
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Moniuszki 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kozieg³owy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 697 038 911
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.giewon@kozieglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozieglowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Gmina i Miasto Kozieg³owy - Zespó³ Ekonomiczno - Administracyjny O¶wiaty Samorz±dowej w Kozieg³owach 3 Maja 10/1, 42-350 Kozieg³owy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego, serwerów i oprogramowania dla Gminy Kozieg³owy w ramach projektu pt. Cyfrowa Gmina.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f46f8b8e-f0cf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00216466
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4.Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: joanna.giewon@kozieglowy.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email joanna.giewon@kozieglowy.pl
10.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
11.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12.Korzystanie przez Wykonawcê ze wskazanej platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespó³; Ekonomiczno - Administracyjny O¶wiaty Samorz±dowej w Kozieg³owach 3 Maja 10/1, 42-350 Kozieg³owy,e-mail : oswiata@kozieglowy.pl; strona internetowa:www.kozieglowy.pl; telefon do kontaktów: 697 038 911
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie i Mie¶cie Kozieg³owy jest Pan Adam Korzuch; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówieñ publicznych(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pani/Pan:−na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest zwi±zane z Pani/Pana udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowi±zek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, opieraj±cej siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocze¶nie bêdzie wywo³ywa³a wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pani±/Pana wp³ywa³a. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± profilowane.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAOS ZP 02/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Dostawa i wdro¿enie systemu wspomagaj±cego obs³ugê Rady Miejskiej dla Gminy i Miasto Kozieg³owy .
1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 A do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
2.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1.Kryterium „cena” –wska¼nik C, ranga –60.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najni¿sza cena oferty,
C b –cena oferty badanej
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 60
2.2.Kryterium „Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki” – wska¼nik G, znaczenie kryterium – 40.
Punkty zostan± obliczone wg wzoru:
• je¿eli Wykonawca nie przed³u¿y terminu rêkojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewype³nione pole) otrzyma 0,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 12 miesiêcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 24 miesi±ce: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 3 lata i wiêcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 40
Propozycjê terminu przed³u¿enia rêkojmi dla ka¿dego zadania proszê wpisaæ w formularzu ofertowym.
2.2.1.Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji i rêkojmi na 24 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru . Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin rêkojmi na okres maksymalnie 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli rêkojmi na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „przed³u¿enie rêkojmi”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ rêkojmi na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin rêkojmi na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji).
2.2.3.Je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi krótszy, ni¿ wymagane 24 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
3.Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przed³u¿enie gwarancji i rêkojmi”.
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Dostawa sprzêtu elektronicznego w postaci serwerów dla Gminy i Miasto Kozieg³owy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
2.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1.Kryterium „cena” –wska¼nik C, ranga –60.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najni¿sza cena oferty,
C b –cena oferty badanej
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 60
2.2.Kryterium „Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki” – wska¼nik G, znaczenie kryterium – 40.
Punkty zostan± obliczone wg wzoru:
• je¿eli Wykonawca nie przed³u¿y terminu rêkojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewype³nione pole) otrzyma 0,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 12 miesiêcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 24 miesi±ce: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 3 lata i wiêcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 40
Propozycjê terminu przed³u¿enia rêkojmi dla ka¿dego zadania proszê wpisaæ w formularzu ofertowym.
2.2.1.Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji i rêkojmi na 24 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru . Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin rêkojmi na okres maksymalnie 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli rêkojmi na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „przed³u¿enie rêkojmi”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ rêkojmi na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin rêkojmi na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji).
2.2.3.Je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi krótszy, ni¿ wymagane 24 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
3.Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przed³u¿enie gwarancji i rêkojmi”.
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Dostawa sprzêtu elektronicznego w postaci serwerów dla Zespo³u Ekonomiczno - Administracyjnego O¶wiaty Samorz±dowej w Kozieg³owach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
2.Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1.Kryterium „cena” –wska¼nik C, ranga –60.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m –najni¿sza cena oferty,
C b –cena oferty badanej
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 60
2.2.Kryterium „Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki” – wska¼nik G, znaczenie kryterium – 40.
Punkty zostan± obliczone wg wzoru:
• je¿eli Wykonawca nie przed³u¿y terminu rêkojmi za wady i usterki, lub nie wpisze nic (pozostawi niewype³nione pole) otrzyma 0,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 12 miesiêcy: 25 pkt x 40 % = 10,00pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 24 miesi±ce: 50 pkt x 40 % = 20,00 pkt
• przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki o 3 lata i wiêcej: 100 pkt x 40 % = 40,00 pkt
(wynik dzia³ania zostanie zaokr±glony do 2 miejsc po przecinku)
Maksymalna liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ – 40
Propozycjê terminu przed³u¿enia rêkojmi dla ka¿dego zadania proszê wpisaæ w formularzu ofertowym.
2.2.1.Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji i rêkojmi na 24 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru . Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin rêkojmi na okres maksymalnie 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli rêkojmi na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „przed³u¿enie rêkojmi”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ rêkojmi na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin rêkojmi na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia koñcowego odbioru (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji).
2.2.3.Je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji i rêkojmi krótszy, ni¿ wymagane 24 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
3.Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G –liczba punktów uzyskanych w kryterium „przed³u¿enie gwarancji i rêkojmi”.
4.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie rêkojmi za wady i usterki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1.Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2.Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
2.4.Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.:
Dla wszystkich zadañ
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - zrealizowa³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na dostawie sprzêtu typu: laptopy, komputery stacjonarne, serwery, lub podobnego z bran¿y IT itp. o warto¶ci minimum 20 000,00 z³ brutto
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± spe³nione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4.Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych .
6. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6.1. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
- sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±
7. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: brak podstaw wykluczenia:
2.1.o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2.1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2.2.2.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.2.3.Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych: spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
2.3. Wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê
lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ;
3.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
4.Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
5.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
6.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
7.Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
8.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonych w pkt XI SWZ, w zakresie i w sposób okre¶lony w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452)
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Oferta winna byæ:1.1.sporz±dzona wg wzoru FORMULARZA OFERTY (za³±cznik nr 1 do SWZ) w jêzyku polskim,
1.2.z³o¿ona za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
1.3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
2.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ „Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 -od 1 lipca 2016 roku”.
3.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
4.Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na Platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
5.Wykonawca po przes³aniu oferty za pomoc± Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer nale¿y zapisaæ i zachowaæ. Bêdzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.
6.Wykonawca przed up³ywem terminu do sk³adania ofert mo¿e wycofaæ ofertê za po¶rednictwem
Formularza do wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
7.Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe spowoduje podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
8.W przypadku przekazywania przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e oferta, o¶wiadczenia oraz ka¿dy dokument z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku obcym winien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.2.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, paragraf 8.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
11.Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty, do z³o¿enia których zobowi±zany jest Wykonawca:11.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Za³±czniku nr 1 SWZ, zgodnie z za³±czonym wzorem.
11.2.O¶wiadczenie/o¶wiadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
11.3. Wype³nione formularze cenowe – odpowiednio do sk³adanych zadañ;
11.4.Pe³nomocnictwo / Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
11.5.W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostaæ za³±czone pe³nomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ichw postêpowaniu i zawarcia umowy.
11.6.Zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia zasobów, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.
11.7.O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia polegaj±c na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
11.8.O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
12.Zamawiaj±cy zaleca ponumerowanie stron oferty.
Dodatkowe zalecenia zawiera rozdzia³ XV pkt 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urz±dzeñ typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w ¯yrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d" w Gminie S³upia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup i dostawê pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespo³u Szkó³ Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rod³a w Olsztynie
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury serwerowej typu "blade", a tak¿e udzielenie gwarancji jako¶ci i wsparcia technicznego na oferowane rozwi±zanie.
- Zakup urz±dzeñ sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydu³towy"
- Doposa¿enie pracowni sieci lokalnych w sprzêty TIK dla zawodu T. Informatyk
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.