eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówBudowa zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej 886 Domaradz-Brzozów-Sanok



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej 886 Domaradz-Brzozów-Sanok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zjazdów publicznych z drogi wojewódzkiej 886 Domaradz-Brzozów-Sanok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6340a3a-c98e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039935/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa zjazdów przy drodze wojewódzkiej nr 886

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7328796,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35036,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dwóch zadań:
Zadanie 1 „Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz-Brzozów-Sanok (dgr 2122) na działkę nr 2074/2 stanowiącą dojazd do przepompowni ścieków P5 w m. Stara Wieś w km 6+606,85 str. prawa”
Zadanie 2 „Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz-Brzozów-Sanok (dgr 1532) na działkę nr 1539/1 stanowiącą dojazd do GKS Górnik Grabownica w km 16+080,00 str. prawa”.
Prace obejmują roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie nasypów, podbudowa, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, oznakowanie poziome, zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej oraz roboty wykończeniowe.
Wybrany wykonawca przedłoży zamawiającemu harmonogram robót w pasie drogowym umożliwiający ich wykonanie wokreślonym terminie (ilości dni zajęcia pasa drogowego) łącznie z przywróceniem do stanu użyteczności budowli drogowychw zależności od zakresu prowadzonych robót.
Wybrany wykonawca opracuje, uzgodni i zatwierdzi u zarządcy drogi wojewódzkiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas robót. Koszty związane z opracowaniem przedmiotowego projektu ponosi wybrany wykonawca.
Wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie zezwolenia na zajęcie odcinka pasa drogowego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Koszty związane z zajęciem odcinka pasa drogowego ponosi wykonawca. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z odbiorem skrzyżowania lub zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej oraz przedstawi zamawiającemu dokumenty odbioru tych skrzyżowań.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – teren gminy Brzozów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55445,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56543,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55445,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W DYDNI Z/S W NIEBOCKU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6860001048

7.3.3) Ulica: Niebocko 111

7.3.4) Miejscowość: Niebocko

7.3.5) Kod pocztowy: 36-207

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55445,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Osobą upoważnioną do kontaktów i udzielania wyjaśnień jest: Sławomir Szałajko - Urząd Miejski w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, II piętro, pokój nr 204, w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki w godzinach od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godzinach od 7.30 do 15.30, w piątki w godzinach od 7.30 do 14.30.Telefon: 13 3061061 Poczta elektroniczna: zp@brzozow.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.