Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja oraz remont części pomieszczeń w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku, m.in. w ramach Budżetu Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. STANISŁAWA STASZICA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 57
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zstio.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstio.net.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja oraz remont części pomieszczeń w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku, m.in. w ramach Budżetu Obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58e86cb5-24f4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00216475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010552/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 remont biblioteki szkolnej, pracowni dydaktycznych, korytarzy , klatki schodowej i magazynu surowców i materiałów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Udzielenie zamówienia z wolnej ręki było poprzedzone postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji pn. "Adaptacja oraz remont części pomieszczeń w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku, m. in. w ramach Budżetu Obywatelskiego.", gdzie nie została złożona żadna oferta, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione - ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2021/BZP 00149885/01.
Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia Centrum Aktywności Lokalnej Osiedla Sienkiewicza "Sienkiewicza Call to Action" w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 20212. Realizacja prac remontowych i elektrycznych jest finansowana ze środków Miasta Białegostoku w ramach projektu „Centrum Aktywności Lokalnej Osiedla Sienkiewicza "Sienkiewicza Call to Action" Os/042 (ID 075)”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 155525,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI korytarza szkolnego na I piętrze, klatki schodowej (parter, I piętro, II piętro) oraz korytarza szkolnego na parterze – wejście do szkoły od ul. Ogrodowej” – II część zamówienia,Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI korytarza szkolnego na I piętrze, klatki schodowej (parter, I piętro, II piętro) oraz korytarza szkolnego na parterze – wejście do szkoły od ul. Ogrodowej z parkingu szkolnego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 74614,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia Młodzieżowego Klub e-Sportowego „ŚWIETLICA e-SPORTOWA” w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku” – III część zamówienia,1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia Młodzieżowego Klub e-Sportowego w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.
2. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby obejmuje remont pomieszczeń administracyjnych oraz korytarzy na potrzeby sal dydaktycznych i warsztatowych, części klatki schodowej oraz utworzenie serwerowni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 249841,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI w ramach projektu „Manufaktura mody”w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 – IV część zamówienia, Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby projektu „Manufaktura mody” w ramach programu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021.Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej obejmuje remont biblioteki i czytelni szkolnej oraz korytarzy znajdujących się przy bibliotece szkolnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 402621,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: External Project Management Mariusz Prusiel, Brzeziny 90A, 19-104 Trzcianne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 213 73 56
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 19-104
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technik Halina Dąbrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422706073
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-836
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technik Halina Dąbrowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422706073
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-836
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 402000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 402000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Białostockie Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych INWESTYCJE Krzysztof Białomyzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 269 46 77
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-007
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa gazów medycznych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO IM. L. ZAMENHOFA W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas do Laboratorium Celnego Podlaskiego Urzędu Celno - Skarbowego
- Roboty budowlane związane ze zwiększeniem dostępności obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepełnosprawnościami (OzN); Nr postępowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przyłącza kanalizacji san. i przyłącza wodociągowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodociągowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.