eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawierciePełnienie kompleksowego, pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (...)".



Ogłoszenie z dnia 2023-05-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego, pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (…)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego, pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (…)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277f0587-cdf9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego ul. Podmiejska - 2 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021- 2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156126

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.15.2023.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – roboty budowlane”:
CZEŚĆ 1:
Etap I Podetap 1 inwestycji – „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap I odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60”;
w ramach zadania „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – nadzór budowlany”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (część nr 1 i część nr 2) i obejmuje:
1) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie poprzedzającym realizację budowy:
a) Inspektor nadzoru rozpoczyna swoje czynności od zapoznania się z dokumentacją techniczną, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami.
b) Inspektor nadzoru uczestniczy w przekazaniu protokolarnym kierownikowi budowy terenu budowy.
2) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie realizacji budowy:
a) Inspektor nadzoru w czasie trwania budowy sprawuje kontrolę nad jej przebiegiem w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników, w tym dotrzymania przez Wykonawcę terminów pośrednich i terminu końcowego inwestycji, organizacji ruchu w sposób zapewniający stały dojazd do przedsiębiorstw, obiektów ZGK, posesji przyległych do ulicy.
b) Inspektor nadzoru ma obowiązek kontrolowania i czuwania nad prawidłowością wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji, w tym robót zamiennych, dodatkowych, innych nieprzewidzianych i uczestniczenia w czynnościach odbiorowych.
c) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności:
 kontrola jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, zgodności robót z STWiORB, normami podstawowymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
 kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
 kontrola terminowości robót, w tym dotrzymania przez Wykonawcę terminów pośrednich i terminu końcowego inwestycji
 kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót.
d) Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzorowania.
e) Inspektor nadzoru w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu.
f) Inspektor nadzoru ma obowiązek czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
g) Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i odebrania, łącznie z wpisem do Dziennika Budowy, robót ulegających zakryciu lub zanikowych, najpóźniej w ciągu 3-ch dni roboczych po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy.
h) Inspektor nadzoru może żądać dokonania przez wykonawcę robót, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania. Jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
i) Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i potwierdzenia wykonania określonych części inwestycji w zakresie w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielnego fakturowania (fakturowanie częściowe).
j) Inspektor nadzoru ma obowiązek w szczególności:
 uczestniczenia w naradach roboczych, Radach budowy, spotkaniach związanych z realizacją inwestycji,
 prowadzenia Rad budowy wraz z sporządzaniem protokołów,
 uczestniczenia w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń,
 stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,

k) Inspektor nadzoru branży drogowej – koordynator ma obowiązek spełnienia warunku w zakresie co najmniej dwóch pobytów na tydzień na budowie w całym okresie realizacji robót budowlanych inwestycji.

3) Obowiązki inspektora nadzoru związane z odbiorem obiektu lub robót.
a) Inspektor nadzoru sprawdza kompletność przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem.
b) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót i przekazywaniu obiektu użytkownikowi.
c) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia dokumentacji powykonawczej budowy.

4) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie gwarancji, rękojmi:
a) Inspektor nadzoru bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad.
b) Inspektor nadzoru kontroluje usunięcie wad przez wykonawcę robót.

5) Obowiązki inspektora nadzoru – koordynatora:
a) Monitorowanie przebiegu robót w zakresie działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego.
b) Podejmowanie efektywnych działań dla dochowania terminowości robót wszystkich branż, (kontrola harmonogramu/ów (jeżeli były wymagane) pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno – organizacyjnych) oraz dochowania terminowości ostatecznego zakończenia budowy.
c) Skuteczne wyegzekwowanie programu naprawczego sporządzonego przez wykonawcę robót – w przypadku wystąpienia takiej konieczności.
d) Kontrola formalna prawidłowości zafakturowania wykonanych robót wszystkich branż.
e) Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej powstałej na styku realizacji robót różnych branż, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu.
f) Sprawdzenie terminowości odebrania robót ulegających zakryciu lub zanikowych przez inspektorów branżowych.
g) Organizowanie i prowadzenie rad budowy, w tym sporządzanie protokołów, narad roboczych, spotkań dotyczących realizacji zadania.
h) Uczestniczenie w czynnościach odbioru technicznego i końcowego robót wszystkich branż.
i) Informowanie Zamawiającego o wszelkich sytuacjach mogących mieć wpływ na terminowe wykonanie zadania.
j) Współudział w przygotowaniu dokumentów wymaganych do zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych.
k) Skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót przedłożenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych dla uzyskania dla wykonywanej inwestycji zaświadczenia o braku sprzeciwu co do użytkowania inwestycji wydawanego lub pozwolenia na użytkowanie przez PINB.
l) Skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót przedłożenia Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego jak również prawidłowego rozliczenia inwestycji.
m) Uczestniczenie w czynnościach dokonania odbioru robót przerwanych (w przypadku odstąpienia od umowy lub wypowiedzenia umowy wykonawcy robót budowlanych lub porzucenia lub niekontynuowania robót przez wykonawcę robót) oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów i protokołów (inwentaryzacja rzeczowa i finansowa) dla wykonanych robót.
n) Koordynacja obowiązków pozostałych branżowych inspektorów.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.

4. Dokumentacja przetargowa, w tym dokumentacja projektowa dla zadania:
„Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – roboty budowlane”
CZEŚĆ 1:
Etap I Podetap 1 inwestycji – „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap I odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60”;
umieszczona jest na stronie: https://zawiercie.logintrade.net/zapytania_email,119325,d1291c7630195a5cb8a3c3c8c76c56b1.html
Obowiązki dla wykonawcy robót budowlanych, nad którymi Wykonawca pełni nadzór zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego o roboty budowlane dla przedmiotowego zadania na wskazanej wyżej stronie internetowej.

5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.

6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 i ust. 2 Ustawy): Nadzór inwestorski pełniony będzie nad robotami budowlanymi wykonywanymi w oparciu o dokumentację projektową która wykonana została zgodnie ze standardami i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.

7. Przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – roboty budowlane”:
CZĘŚĆ 2:
Etap II Podetap 1 i Podetap 2 inwestycji - „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap II, odcinek od km. 1+230,60 (Aluron) do km. 1+785,75 (ul. Rolnicza)”
w ramach zadania „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – nadzór budowlany”.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (część nr 1 i część nr 2) i obejmuje:
1) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie poprzedzającym realizację budowy:
a) Inspektor nadzoru rozpoczyna swoje czynności od zapoznania się z dokumentacją techniczną, terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami.
b) Inspektor nadzoru uczestniczy w przekazaniu protokolarnym kierownikowi budowy terenu budowy.
2) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie realizacji budowy:
a) Inspektor nadzoru w czasie trwania budowy sprawuje kontrolę nad jej przebiegiem w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego i przyszłych użytkowników, w tym dotrzymania przez Wykonawcę terminów pośrednich i terminu końcowego inwestycji, organizacji ruchu w sposób zapewniający stały dojazd do przedsiębiorstw, obiektów ZGK, posesji przyległych do ulicy.
b) Inspektor nadzoru ma obowiązek kontrolowania i czuwania nad prawidłowością wykonania robót budowlanych w ramach inwestycji, w tym robót zamiennych, dodatkowych, innych nieprzewidzianych i uczestniczenia w czynnościach odbiorowych.
c) Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności:
 kontrola jakości wykonywanych robót, stosowanych materiałów, zgodności robót z STWiORB, normami podstawowymi oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
 kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową,
 kontrola terminowości robót, w tym dotrzymania przez Wykonawcę terminów pośrednich i terminu końcowego inwestycji
 kontrola prawidłowości zafakturowania wykonywanych robót.
d) Inspektor nadzoru powinien nadzorować budowę w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzorowania.
e) Inspektor nadzoru w porozumieniu z kierownikiem budowy rozstrzyga wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu.
f) Inspektor nadzoru ma obowiązek czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
g) Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i odebrania, łącznie z wpisem do Dziennika Budowy, robót ulegających zakryciu lub zanikowych, najpóźniej w ciągu 3-ch dni roboczych po zgłoszeniu ich przez kierownika budowy.
h) Inspektor nadzoru może żądać dokonania przez wykonawcę robót, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania. Jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
i) Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia i potwierdzenia wykonania określonych części inwestycji w zakresie w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielnego fakturowania (fakturowanie częściowe).
j) Inspektor nadzoru ma obowiązek w szczególności:
 uczestniczenia w naradach roboczych, Radach budowy, spotkaniach związanych z realizacją inwestycji,
 prowadzenia Rad budowy wraz z sporządzaniem protokołów,
 uczestniczenia w przeprowadzanych przez wykonawcę próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń,
 stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,

k) Inspektor nadzoru branży drogowej – koordynator ma obowiązek spełnienia warunku w zakresie co najmniej dwóch pobytów na tydzień na budowie w całym okresie realizacji robót budowlanych inwestycji.

3) Obowiązki inspektora nadzoru związane z odbiorem obiektu lub robót.
a) Inspektor nadzoru sprawdza kompletność przedstawionych przez wykonawcę robót dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem.
b) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót i przekazywaniu obiektu użytkownikowi.
c) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do sprawdzenia dokumentacji powykonawczej budowy.

4) Obowiązki inspektora nadzoru w okresie gwarancji, rękojmi:
a) Inspektor nadzoru bierze udział w komisjach powoływanych do stwierdzenia ujawnionych wad.
b) Inspektor nadzoru kontroluje usunięcie wad przez wykonawcę robót.

5) Obowiązki inspektora nadzoru – koordynatora:
a) Monitorowanie przebiegu robót w zakresie działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego.
b) Podejmowanie efektywnych działań dla dochowania terminowości robót wszystkich branż, (kontrola harmonogramu/ów (jeżeli były wymagane) pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno – organizacyjnych) oraz dochowania terminowości ostatecznego zakończenia budowy.
c) Skuteczne wyegzekwowanie programu naprawczego sporządzonego przez wykonawcę robót – w przypadku wystąpienia takiej konieczności.
d) Kontrola formalna prawidłowości zafakturowania wykonanych robót wszystkich branż.
e) Rozstrzyganie, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej powstałej na styku realizacji robót różnych branż, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu.
f) Sprawdzenie terminowości odebrania robót ulegających zakryciu lub zanikowych przez inspektorów branżowych.
g) Organizowanie i prowadzenie rad budowy, w tym sporządzanie protokołów, narad roboczych, spotkań dotyczących realizacji zadania.
h) Uczestniczenie w czynnościach odbioru technicznego i końcowego robót wszystkich branż.
i) Informowanie Zamawiającego o wszelkich sytuacjach mogących mieć wpływ na terminowe wykonanie zadania.
j) Współudział w przygotowaniu dokumentów wymaganych do zawiadomienia o ukończeniu robót budowlanych.
k) Skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót przedłożenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych dla uzyskania dla wykonywanej inwestycji zaświadczenia o braku sprzeciwu co do użytkowania inwestycji wydawanego lub pozwolenia na użytkowanie przez PINB.
l) Skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót przedłożenia Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego jak również prawidłowego rozliczenia inwestycji.
m) Uczestniczenie w czynnościach dokonania odbioru robót przerwanych (w przypadku odstąpienia od umowy lub wypowiedzenia umowy wykonawcy robót budowlanych lub porzucenia lub niekontynuowania robót przez wykonawcę robót) oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów i protokołów (inwentaryzacja rzeczowa i finansowa) dla wykonanych robót.
n) Koordynacja obowiązków pozostałych branżowych inspektorów.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.
4. Dokumentacja przetargowa, w tym dokumentacja projektowa dla zadania:
„Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – roboty budowlane”
CZĘŚĆ 2:
Etap II Podetap 1 i Podetap 2 inwestycji - „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap II, odcinek od km. 1+230,60 (Aluron) do km. 1+785,75 (ul. Rolnicza)”

umieszczona jest na stronie: https://zawiercie.logintrade.net/zapytania_email,119325,d1291c7630195a5cb8a3c3c8c76c56b1.html

Obowiązki dla wykonawcy robót budowlanych, nad którymi Wykonawca pełni nadzór zostały wskazane w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego o roboty budowlane dla przedmiotowego zadania na wskazanej wyżej stronie internetowej.

5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia

Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę.

6. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 i ust. 2 Ustawy): Nadzór inwestorski pełniony będzie nad robotami budowlanymi wykonywanymi w oparciu
o dokumentację projektową która wykonana została zgodnie ze standardami
i obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, a w szczególności z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.

7. Przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach projektu: pt. „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-21 w ramach programu Rozwój Lokalny”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 73333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136899,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91062,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-TECHNIK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492308651

7.3.3) Ulica: Jana sobieskiego 13,

7.3.4) Miejscowość: Chruszczobród

7.3.5) Kod pocztowy: 42-456

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91062,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Z uwagi na ograniczona ilość znaków w ogłoszeniu nazwa zamówienia została skrócona. Pełna nazwa to:
Pełnienie kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.:
„Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – roboty budowlane”
CZEŚĆ 1:
Etap I Podetap 1 inwestycji – „Rozbudowa drogi gminnej ul. Podmiejskiej – Etap I odcinek od km. 0+000,00 (ZGK) do km. 1+230,60”;
w ramach zadania „Przebudowa, remont i rozbudowa ul. Podmiejskiej wraz z infrastrukturą wodną i kanalizacyjną (od Zakład Gospodarki Komunalnej do ul. Rolniczej) – nadzór budowlany”.
2. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego robót budowlanych oraz w okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji.

Założenia projektu „PLAN ROZWOJU LOKALNEGO ZAWIERCIA NA LATA 2021-2030” przewidują zakończenie wykonania robót budowlanych rozbudowy ul. Podmiejskiej w ramach projektu do końca marca 2024 r.

Część nr 1:
Planowane zawarcie umowy z Wykonawcą robót budowlanych – 20.04.2023 r.
Okres gwarancji i rękojmi do 5 lat od odbioru końcowego robót.
Planowany termin realizacji inwestycji: do 11 miesięcy od daty podpisania umowy.
W postępowaniu wpłynęło 5 ofert, w tym 4 oferty od MŚP oraz 1 oferta od Wykonawcy który jest osoba fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.