eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320850334

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orła Białego 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-562

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@akademiasztuki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/akademiasztuki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277761eb-89e7-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00307645/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AS/BZP/06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 808967,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie – zwanych dalej „usługami sprzątania”.
2. Zakres zamówienia obejmuje sprzątanie obiektów i terenów zewnętrznych:
1) przy Pl. Orła Białego 2 (Pałac pod Globusem):
a) powierzchnia wewnętrzna 5 260 m2
b) powierzchnia terenów zewnętrznych 139 m2
2) przy Pl. Orła Białego 2 (Centrum Przemysłów Kreatywnych):
a) powierzchnia wewnętrzna 2 820 m2 (w tym trzy pokoje gościnne z łazienkami – 63,33m2)
b) powierzchnia terenów zewnętrznych 767 m2
3) przy pl. Orła Białego 3 (Pałac Joński):
a) powierzchnia terenów zewnętrznych 345 m2
4) przy Al. Niepodległości 40 (Pałac Ziemstwa):
a) powierzchnia wewnętrzna 3 856,41 m2,
b) powierzchnia terenów zewnętrznych 1 654,00 m2
5) przy ul. Śląskiej 4:
a) powierzchnia terenów zewnętrznych 100 m2
6) przy ul. Kolumba 61:
a) powierzchnia wewnętrzna 1 040,00 m2
b) powierzchnia terenów zewnętrznych 1 379,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 706325,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2116184,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 706325,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522623626

7.3.3) Ulica: Monte Cassino 18/011

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-467

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706325,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.