eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BraniewoBUDOWA WINDY OSOBOWEJ DLA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W BRANIEWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WINDY OSOBOWEJ DLA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W BRANIEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Braniewski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Braniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 644 02 00

1.5.8.) Numer faksu: 55 644 02 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-braniewo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb07a2d0-8ff8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA WINDY OSOBOWEJ DLA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W BRANIEWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb07a2d0-8ff8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014657/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa windy osobowej dla budynku Starostwa Powiatowego w Braniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 821812,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu dla niepełnosprawnych. Inwestycja ma na celu dostosowanie obiektu – zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do wszystkich kondygnacji budynku Budynek będzie otwarty dla interesantów, pracownicy także pracują w normalnym trybie. Wykonawca powinien wziąć to pod uwagę planując prace. Wykonawca musi przewidzieć możliwość pracy w kilka weekendów jak również popołudniami. W wypadku prac w weekendy Wykonawca zabezpiecza korytarze przed robotami oraz sprząta po robotach przed rozpoczęciem pracy urzędu w poniedziałek.

Zamawiający informuje, że posiada Decyzję o pozwoleniu na budowę na w/w inwestycję.

• Roboty budowlane obejmują:
 budowę szybu windowego
 dostawę i montaż dźwigu osobowego wraz z uruchomieniem i szkoleniem personelu.
 wykonanie wszystkich niezbędnych przeróbek dostosowujących obiekt do funkcjonowania w obrębie windy (otwory w ścianach, drzwi, podłogi itp.), przekładek i przeniesień instalacji.
 wykonanie odbiorów technicznych windy wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczającej do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
 Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowanie licznika zużycia energii elektrycznej na czas budowy oraz ponoszenia kosztów korzystania z energii elektrycznej.


Zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary oraz dokumentacja projektowa: Załączniki nr 9 i 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45313100-5 - Instalowanie wind

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ofercie wykonawca przedstawił tylko cenę brutto, nie wskazał natomiast ceny netto oraz podatku VAT. Jest to niezgodne z zapisami SWZ jak również z orzecznictwem, brak ten nie może być poprawiony przez Zamawiającego jako omyłka. Instytucja poprawy omyłki może bowiem znaleźć zastosowanie jedynie w sytuacji, gdy zamawiający ma pewność, w jaki sposób ją poprawić, przy czym chodzi o jeden możliwy sposób poprawy, a nie jeden z wielu sposobów

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1161120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1161120 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.