Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129048/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00143981/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad robotami budowlano - instalacyjnymi w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Białostockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/8653ee661d1/zamowienia-publiczne-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad robotami budowlano - instalacyjnymi w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c93a303-c14b-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003427/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzory inwestorskie w związku z realizacją zadania: Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego przy ul. Borsuczej 2 wraz z infrastrukturą techniczną w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129048/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pełnienia obowiązków wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano - instalacyjnymi w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku Starostwa Powiatowego w Białymstoku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - realizowanymi w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania „Rozbudowa, przebudowa oraz nadbudowa budynku administracyjno-biurowego Starostwa Powiatowego w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj”.
2. Wykonawca, mając na względzie zakres prowadzonych robót budowlanych, ma zapewnić udział branżowych inspektorów nadzoru posiadających stosowne uprawnienia w liczbie i w zakresie czasowym, niezbędnym do prawidłowej realizacji całości nadzorowanych robót budowlanych. Dla w/w zadania wymagane są:
a) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
b) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne;
c) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub uprawnienia równoważne;
d) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247722,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566784,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247722,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoinwestycje sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200760710
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 17 lok. 1a
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247722,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. Dnia 16.03.2022r. z firmą Budimex S.A. została zawarta umowa z termem obowiązywania 36 miesięcy od dnia jej podpisania.
2. Zamawiający informuje iż zgodnie z przyjętym harmonogramem Wykonawca robót budowlano – instalacyjnych zobowiązany jest do realizacji swojego zamówienia według następujących ustaleń:
a) opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich uzgodnień (w tym zatwierdzenia Zamawiającego), opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia prac budowlanych, przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego (całość projektów), uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę
istniejących garaży - do 6 miesięcy od podpisania umowy, zakończonego podpisaniem przez obie strony protokołu odbioru końcowego,
b) opracowanie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w terminie 6 miesięcy od podpisania umowy, zakończonego podpisaniem przez obie strony protokołu odbioru końcowego
c) zakończenie robót budowlanych i wykonanie Przedmiotu Umowy – do 36 miesięcy od podpisania Umowy, zakończonego podpisaniem przez obie strony protokołu odbioru końcowego,
d) oraz zgodnie z terminami granicznymi określonymi w Harmonogramie Rzeczowo- Finansowym.
3. Zasady realizacji umowy, w związku z ewentualnym wydłużeniem lub skróceniem realizacji robót budowlanych reguluje umowa.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 969 w m. Tylmanowa polegająca na budowie mostu na potoku Ochotnica wraz z dojazdami i budowie ronda na skrzyżowaniu z DP 1637K
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.