Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w zakresie Części nr 1.1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w zakresie Części nr 1.1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6fc5d6d-d91d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173139
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1
w związku z art. 359 pkt 2 ustawy Pzp na: „Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin”, znak sprawy: CIK.D-KA.241.110.2022, numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526456, w zakresie Części nr 1.1 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.D-KA.241.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin w ilości 648 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462726173
7.3.3) Ulica: ul. Lubartowska 68A/4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-094
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
jakie przetargi wygrała firma
Indywidualna Praktyka Lekarska Joanna Morawska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-17 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w latach 2025-2026 - grupa I
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w latach 2025-2026 - grupa II
- WYKONYWANIE, W ZAKŁADACH LECZNICZYCH DLA ZWIERZĄT NA TERENIE MIASTA BIELSKA-BIAŁEJ, ZABIEGÓW ZAPOBIEGAJĄCYCH ROZMNAŻANIU SIĘ ZWIERZĄT - SZEŚĆ CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
- Świadczenie usług weterynaryjnych, całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych
- "Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.