Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117835/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00126064/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
- 2022/BZP 00133788/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00139662/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00145747/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00149423/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.21.2022 Dostawa materiałów reklamowych, promocyjnych oraz metaloplastyki w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.21.2022 Dostawa materiałów reklamowych, promocyjnych oraz metaloplastyki w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d70d9fec-b971-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041063/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Materiały promocyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117835/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Katowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18512200-3 - Medale
79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
4.5.5.) Wartość części: 185886,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa metaloplastyki.4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18512200-3 - Medale
79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
4.5.5.) Wartość części: 10536,58 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Opolu.4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18512200-3 - Medale
79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
4.5.5.) Wartość części: 66026,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla 13 ŚBOT.4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18512200-3 - Medale
79822100-3 - Usługi tworzenia matryc
4.5.5.) Wartość części: 28045,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acme Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: Łąkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-332
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acme Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: Łąkowa 18
7.3.4) Miejscowość: Pisarzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-332
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.13.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Realizacja działań reklamowych
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Usługa przeprowadzenia płatnych działań informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kęty dba o klimat"
- Dostawa materiałów i wyposażenia niezbędnego do realizacji działań projektu pn. "Serce łamie granice"
więcej: Medale »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.