eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkórczPrzebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skórcz



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skórcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Skórcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 40

1.5.2.) Miejscowość: Skórcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-220

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585824754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@skorcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skorcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skorcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skórcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15ab850-b144-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033373/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skórcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6860864,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji i uzgodnień prawnych, a także wykonanie robót budowlanych, polegających na kompleksowej przebudowie ulic Szkolnej, Wiśniowej, Dębowej, Pogodnej, Kwiatowej, Chmielnej, Jabłoniowej, Orzechowej,Ogrodowej, Franciszka Schornaka i dwóch odcinków ulicy Wojska Polskiego. Ten zakres zamówienia Zamawiający opisał za pomocą: Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), stanowiącego jeden z elementów Załącznika nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, znajdującego się w katalogu „Program Funkcjonalno - użytkowy - pozostałe ulice”. Ulicę Franciszka Schornaka należy zaprojektować i zrealizować w oparciu o PFU, o którym mowa powyżej oraz o koncepcję przebudowy ulicy Schornaka znajdującą się w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w katalogu „Koncepcja przebudowy drogi - ul. Schornaka”. Ulicę Orzechową należy zaprojektować i wykonać w nawiązaniu do projektowanego zakresu przebudowy Obwodnicy Skórcza – Etap II . Fragment projektu zagospodarowania terenu znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w katalogu „Projekt Obwodnicy – Etap II)”.
2. Wykonanie odwodnienia ulicy Kwiatowej w oparciu o Dokumentację projektową znajdującą się w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w katalogu „Dokumentacja Projektowa kanalizacja deszczowa – ul. Kwiatowa”. W pozostałym zakresie będzie realizowana w oparciu o PFU o którym mowa w pkt. 1.
3. Wykonanie kompleksowej przebudowy ulicy Myśliwskiej w oparciu o dokumentację projektową znajdującą się w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) w katalogu „ Dokumentacja Projektowa - ul. Myśliwska”. UWAGA! W trakcie przebudowy ulicy Myśliwskiej nnależy przewidzieć wymianę wszystkich skrzynek i obudów do zasuw na sieciach i przyłączach wodociągowych oraz wymianę wszystkich istniejących włazów ulicznych na kanalizacji sanitarnej, na nowe włazy żeliwne typu ciężkiego. Zamówienie w zakresie pkt. 1 i 2 należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7772006,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11961580 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7772006,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JTdrogowe sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922280453

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 2

7.3.4) Miejscowość: Lubichowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej i teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7772006,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.