Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141670/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525835434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATU BYDGOSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6f631c2-c7aa-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141670/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych na terenie powiatu bydgoskiego.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową na drogach powiatowych i ścieżkach rowerowych powiatu bydgoskiego o szacunkowej powierzchni
ca. 17.800 m2, w tym:
- odnowę istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową, o powierzchni ca. 16.000 m2
- wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą drogową wraz z trasowaniem o powierzchni ca. 1.800 m2 ,
b) wykonanie nowego znakowania poziomego grubowarstwowego, termoplastycznego farbą drogową wraz z trasowaniem o powierzchni ok. ca. 180 m2
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie określony w zleceniach przekazanych Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej wraz z podaniem rodzaju robót, ich zakresu oraz dokładnej lokalizacji.
4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wynagrodzenia wyłącznie za wykonany zakres przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujący sposób:
a) 85% powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. a), zostanie zlecone Wykonawcy do realizacji po podpisaniu umowy jednorazowo lub sukcesywnie, do dnia 30 czerwca
2022 r., (Zakres 1)
b) 15% powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. a), zostanie zlecone Wykonawcy do realizacji jednorazowo lub sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, nie później niż do dnia 30 września 2022 r., (Zakres 2)
c) około 50 m2 powierzchni wskazanej w ust. 3 pkt. 2 ppkt. b), należy wykonać do 15 czerwca 2022 r., pozostałą część do 30 listopada 2022 r. (Zakres 3)
6) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymogami, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. Wykonawca winien oznaczyć teren prowadzenia prac, w szczególności na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik, w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych.
7) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym – łącznie na poziomie co najmniej 10% wszystkich pojazdów samochodowych używanych przy wykonywaniu tego zadania.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań, zawarte są we wzorze umowy.
Opis wymagań zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia ma być realizowany w sposób zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, wiedzą techniczną i technologią podaną w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załączonej do SWZ.
2) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy szczegółowy obmiar robót z wyszczególnieniem gmin i poszczególnych dróg, na których prowadzone były roboty oraz podaniem ilości i rodzaju realizowanego przedmiotu zamówienia.
3) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również do:
a) przedstawienia Zamawiającemu kopii projektu czasowej organizacji ruchu na szybko postępujące roboty,
b) zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z w/w projektem tymczasowej organizacji ruchu, obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami.
c) uporządkowania terenu po zakończeniu malowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314377 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DARO Dariusz Linowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660115303
7.3.3) Ulica: Warpalice 18
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-340
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na VI części
- Odnowa nawierzchni DW Nr 538 na odc. Łasin DK16-Goczałki od km 19+676 do km 25+421, dł. 5,745 km
- Wyposażenie dla Zintegrowanego Bloku Operacyjnego 2
- (16-25) Dostawa odzieży jednorazowej operacyjnej z użyczeniem jednego dystrybutora wydającego odzież operacyjną
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Dostawa fantomów/manekinów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Odnowienie metodą grubowarstwową oznakowania poziomego jezdni, ulic i parkingów na terenie miasta i gminy Śmigiel
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229L (Wojciechów - Palikije - Sporniak - Motycz) w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa w miejscowości Sporniak, gm. Wojciechów".
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 932 UL. WYZWOLENIA W MIEJSCOWOŚCI MARKLOWICE NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. KRAKUSA DO GRANICY Z GMINĄ ŚWIERKLANY
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.