Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104625/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00112444/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umolecko.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb78947-b1ef-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056037/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104625
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych pn.: „Budowa drogi gminnej NR 141508N, ulicy Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS) wraz z budową drogi gminnej na dz. o nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002”.
w zakresie:
1) „Budowa drogi gminnej nr 141508N ul. Wojska Polskiego w Olecku (dworzec PKP i PKS)”:
– budowa nawierzchni jezdni, chodnika, zjazdów, miejsc postojowych, zatoki autobusowej;
– przebudowa skrzyżowania drogi gminnej Nr 141508N z drogą wojewódzką Nr 655;
– budowa sieci kanalizacji deszczowej;
– budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej nN 0,4kV;
– budowa kanału technologicznego;
– wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego;
– montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
– wycinka i podcinka sanitarna drzew;
– montaż wiat przystankowych i elementów małej architektury,
– wykonanie i zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu zgodnie z wzorami dostępnymi na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/. Zamawiający zastrzega, że treść tablic informacyjnych w trakcie realizacji zadania może ulec zmianie, co będzie skutkowało koniecznością aktualizacji treści tablicy przez Wykonawcę.
2) „Budowa drogi gminnej na dz. Nr 1188/100 oraz 1188/101 w obr. Olecko 0002 w formule projektuj i buduj”:
a) opracowanie dokumentacji projektowej z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm), ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) oraz Zarządzeniem Burmistrza Olecka z dnia 15 czerwca 2022 r. w sprawie wprowadzenia standardów dostępności na terenie Gminy Olecko, w zakresie:
– uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej,
– sporządzenie projektów budowlanych wszystkich koniecznych branż. Projekt budowlany sporządzony powinien być na podstawie załączonego do niniejszej SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf). Wszelkie odstępstwa od wytycznych zawartych w PFU wymagają zgody Zamawiającego,
– sporządzenie projektów wykonawczych uzupełniających i uszczegóławiających projekty budowlane – w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) – w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
– sporządzenie obmiarów i kosztorysów robót dla poszczególnych etapów robót:
– roboty przygotowawcze,
– roboty ziemne,
– odwodnienie,
– podbudowa,
– nawierzchnia,
– roboty sanitarne,
– roboty elektryczne,
– roboty teletechniczne,
– oznakowanie dróg,
– elementy ulic,
– kanały technologiczne;
b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)/o pozwoleniu na budowę (między innymi: decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji wodnoprawnych);
c) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu;
d) opracowanie dokumentacji geologicznej podłoża na odcinkach projektowanej drogi
e) sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane;
f) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót w poszczególnych etapach oraz oznakowanie robót wg tych projektów;
g) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowych opracowanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego oraz ostatecznych decyzji ZRID/o pozwoleniu na budowę w zakresie:
– roboty przygotowawcze,
– roboty ziemne,
– korytowanie pod nawierzchnie,
– profilowanie i zagęszczenie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
– wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
h) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowych będących w posiadaniu przez Zamawiającego (projekt budowlany sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej) oraz ostatecznych decyzji ZRID/o pozwoleniu na budowę, w zakresie:
– budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje dostosowanie projektu sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej będącej w posiadaniu Zamawiającego do rozwiązań przewidzianych w dokumentacji technicznej branży drogowej wykonanej przez Wykonawcę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostosowaniem tego projektu.
i) wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji;
j) wykonanie i zainstalowanie tablic informacyjnych o realizacji zadania z udziałem środków Funduszu zgodnie z wzorami dostępnymi na stronie internetowej Banku Gospodarstwa Krajowego: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/. Zamawiający zastrzega, że treść tablic informacyjnych w trakcie realizacji zadania może ulec zmianie, co będzie skutkowało koniecznością aktualizacji treści tablicy przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231200-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów naftowych i gazociągów
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5735372,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5791539,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5735372,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5735372,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek Szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa miału węglowego do kotłowni szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Budowa wiaty na dwa stanowiska w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Głuchych w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.