eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąDostawa infokiosku, zestawu komputerowego z monitorami i kamerami oraz tabletów oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki w celu obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa infokiosku, zestawu komputerowego z monitorami i kamerami oraz tabletów oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki w celu obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa infokiosku, zestawu komputerowego z monitorami i kamerami oraz tabletów oraz dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki w celu obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f38e2ad8-d2d9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 doastawa sprzętu komputerowego i infokiosków w ramach projektu "Dostępny samorząd - granty"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

8. Zadania w częściach 1-3 jest współfinansowane w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165443

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 198859,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31369,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Infokiosk dla niepełnosprawnych mieszkańców w Urzędzie Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części stanowią Załączniki nr 5a-d do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego a w przypadku infokiosku zamontuje i uruchomi.
6) Wskazane parametry określone w Załącznikach 5a - 5d do SWZ, należy traktować jako minimalny poziom wymagań.
7) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
8) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
9) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
10) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
11) W przypadku, gdy wymagania w specyfikacji technicznej odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp. Wykonawca, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. W przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, zamawiający zaakceptuje odpowiednie, inne niż wyżej wymienione środki dowodowe.
12) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
 dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
 zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
Informacje dotyczące oceny procesora

Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora dla komputera stacjonarnego na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona oceny, na podstawie wyników testu z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu - stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35261000-1 - Panele informacyjne

48810000-9 - Systemy informacyjne

4.5.5.) Wartość części: 17714,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zestaw komputerowy z dwoma monitorami i kamerami przystosowany do usługi tłumacza języka migowego on - line. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części stanowią Załączniki nr 5a-d do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego a w przypadku infokiosku zamontuje i uruchomi.
6) Wskazane parametry określone w Załącznikach 5a - 5d do SWZ, należy traktować jako minimalny poziom wymagań.
7) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
8) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
9) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
10) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
11) W przypadku, gdy wymagania w specyfikacji technicznej odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp. Wykonawca, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. W przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, zamawiający zaakceptuje odpowiednie, inne niż wyżej wymienione środki dowodowe.
12) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
 dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
 zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
Informacje dotyczące oceny procesora

Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora dla komputera stacjonarnego na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona oceny, na podstawie wyników testu z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu - stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

33195100-4 - Monitory

30237240-3 - Kamera internetowa

4.5.5.) Wartość części: 5390,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Tablet (szt. 2)– urządzenie przenośne z dostępem do tłumacza języka migowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5c do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części stanowią Załączniki nr 5a-d do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego a w przypadku infokiosku zamontuje i uruchomi.
6) Wskazane parametry określone w Załącznikach 5a - 5d do SWZ, należy traktować jako minimalny poziom wymagań.
7) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
8) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
9) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
10) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
11) W przypadku, gdy wymagania w specyfikacji technicznej odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp. Wykonawca, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. W przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, zamawiający zaakceptuje odpowiednie, inne niż wyżej wymienione środki dowodowe.
12) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
 dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
 zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
Informacje dotyczące oceny procesora

Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora dla komputera stacjonarnego na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona oceny, na podstawie wyników testu z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu - stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

4.5.5.) Wartość części: 1925,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Urządzenie wielofunkcyjne i drukarka w celu obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5d do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia z podziałem na poszczególne części stanowią Załączniki nr 5a-d do SWZ.
Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Dla uzyskania określonych portów/funkcjonalności nie dopuszcza się stosowania przejściówek, konwerterów lub zewnętrznych kontrolerów/modemów/rozszerzeń.
2) Sprzęt będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieregenerowany, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.
3) Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi i oryginalnymi atrybutami legalności (o ile występują w zaoferowanej wersji.)
4) Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
5) Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego a w przypadku infokiosku zamontuje i uruchomi.
6) Wskazane parametry określone w Załącznikach 5a - 5d do SWZ, należy traktować jako minimalny poziom wymagań.
7) Dostawa sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.
8) Odbiór sprzętu będącego przedmiotem umowy przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru.
9) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty:
a) oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu,
b) opinia o nie gorszych parametrach technicznych sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie.
10) Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. W przypadku braku możliwości naprawy gwarancyjnej sprzętu w miejscu instalacji, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy, o nie gorszej konfiguracji od naprawianego sprzętu.
11) W przypadku, gdy wymagania w specyfikacji technicznej odnoszą się do norm lub innych systemów odniesienia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca udowodnił w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, w sposób określony w artykule 101 ustęp 5 i 6 ustawy Pzp. Wykonawca, w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą w szczególności certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę. W przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy oraz pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej, zamawiający zaakceptuje odpowiednie, inne niż wyżej wymienione środki dowodowe.
12) W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
 dokumentację oprogramowania z zaznaczonymi odpowiednimi fragmentami potwierdzającymi spełnianie przez zaoferowane oprogramowanie opisanych w SWZ wymagań,
 zestawienie opisanych wymagań wraz ze wskazaniem miejsc w dokumentacji oprogramowania (numery stron), w których znajduje się potwierdzenie spełniania tych wymagań.
Informacje dotyczące oceny procesora

Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora dla komputera stacjonarnego na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona oceny, na podstawie wyników testu z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu - stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 6340,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18716,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78289,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18716,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Cyfrowy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743259609

7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 29

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18716,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3275,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3275,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3275,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pixel Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861744049

7.3.4) Miejscowość: Łubnice

7.3.5) Kod pocztowy: 28-232

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3275,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 3. Tablet (szt. 2)– urządzenie przenośne z dostępem do tłumacza języka migowego.
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
w związku z tym, że nie została złożona żadna oferta w części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 4. Urządzenie wielofunkcyjne i drukarka w celu obsługi systemu gospodarki odpadami komunalnymi.
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
w związku z tym, że nie została złożona żadna oferta w części zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.