eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 730 68 51

1.5.8.) Numer faksu: 85 730 20 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f37973-b989-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018064/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119315

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostaw określonych w projekcie pod nazwą ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg” w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/2649/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część I zamówienia pod nazwą ,,Przebudowa drogi gminnej odcinek Podbiele – granica gminy”.
W ramach inwestycji wykonana zostanie: podbudowa wraz z nawierzchnią bitumiczną drogi o szerokości 5,5 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75 m, przebudowa zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne, odwodnienie drogi (odmulenie rowów przydrożnych wraz z profilowaniem skarp), wycinka drzew i krzewów, wykonanie oznakowania drogowego. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewid. 882/2 obręb Dubiażyn.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 970654,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostaw określonych w projekcie pod nazwą ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg” w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/2649/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Część II zamówienia pod nazwą ,,Przebudowa drogi gminnej odcinek Bolesty – kol. Bolesty”.
W ramach inwestycji przebudowane zostaną dwa odcinki dróg: droga gminna –KM 0+000 do KM 1+923,50 oraz ciąg pieszo jezdny od granicy pasa drogowego drogi gminnej KM 0+000 do KM 0+476,29. Zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, zjazdów indywidualnych i publicznych, oczyszczenie istniejących rowów i przepustów, wycinkę drzew i krzewów, wykonanie oznakowania drogowego.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ew. 108, 122, 129, 109/1, obręb 4 Bolesty, dz. nr ew. 148, obręb 57 Zawady.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2545824,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz dostaw określonych w projekcie pod nazwą ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielsk Podlaski wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg” w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/2649/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
. Część III zamówienia pod nazwą ,,Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej”.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z osprzętem dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski. Koparka kołowa musi być kompletna, wolna od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych, spełniająca poniższe wymagania. Koparka musi być przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.
Dostawa obejmuje (zakup i dowóz do bazy Zamawiającego na koszt Wykonawcy) koparki kołowej wraz z osprzętem o niżej wymienionych minimalnych parametrach technicznych:
1) Koparka kołowa fabrycznie nowa, rok produkcji 2022-2023, sprawna technicznie, wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowana do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa, o masie koparki wraz z osprzętem od 15 ton do 17 ton.
2) Silnik: minimum 4 cylindry, wysokoprężny, turbodoładowany, moc maksymalna nie mniejsza niż 135 KM, pojemność skokowa nie mniejsza niż 4000 cm3, norma emisji spalin nie niższa niż STAGE V,
3) Skrzynia biegów: Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 30 km/h, przekładnia główna nie mniej niż 3 biegi, typ Power Shift, sprzęgło wielotarczowe, mokre,
4) Napęd kół: mechanizm zmiany kierunku jazdy - przełącznik nawrotny, napęd na 4 koła, blokada mechanizmu różnicowego,
5) Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicy,
6) Układ hamulcowy: hamulce zasadnicze wielotarczowe mokre, dwa niezależne obwody, hamulec postojowy tarczowy mokry,
7) Układ hydrauliczny: jednopompowy lub dwupompowy zamknięty układ hydrauliczny, wydatek pompy/pomp – nie mniej niż 230 l/min, udźwig nie mniejszy niż 5000 kg na złożonym ramieniu, instalacja hydrauliczna szybkozłącza, instalacja hydrauliczna łyżki skarpowej, instalacja hydrauliczna pod młot,
8) Podwozie: rama spawana, lemiesz przedni, koła podwójne (przód, tył), opony standardowe,
9) Kabina: otwierana szyba przednia, wycieraczki i spryskiwacze szyby przedniej, oświetlenie główne wymagane przepisami ruchu drogowego, kolorowy wyświetlacz, kamera tylna, kamera boczna, lusterka zewnętrzne prawe i lewe, lusterko wsteczne wewnątrz kabiny, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, regulowany góra - dół z pasem bezpieczeństwa, radioodtwarzacz, ogrzewanie, klimatyzacja, dodatkowe reflektory robocze: dwa z przodu na dachu kabiny i dwa tylne, lampa ostrzegawcza, skrzynka narzędziowa, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy,
10) Pozostałe elementy: wysięgnik – 2 częściowy plus ramię, głębokość kopania nie mniej niż 5 m, łyżka koparkowa z szybkozłączem z zębami o szerokości nie mniejszej niż 1000 mm, łyżka koparkowa z szybkozłączem skarpowa o szerokości nie mniejszej niż 1800 mm, układ centralnego smarowania, fabrycznie zainstalowany system monitorowania parametrów pracy koparki.
11) Dokumenty koparki: katalog części zamiennych, DTR z instrukcją obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancyjne.
22. Zakupioną koparkę kołową wraz z osprzętem Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca garażowania sprzętu przez Zamawiającego tj. bazy transportowej Urzędu Gminy Bielsk Podlaski zlokalizowanej przy ul. 3 Maja 20 w Bielsku Podlaskim.
23. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualną regulację po uruchomieniu oraz nieodpłatnie przeprowadzi pełne szkolenie dla dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi koparki kołowej.
24. W dniu odbioru końcowego koparki kołowej z osprzętem Wykonawca przekaże Zamawiającemu: książkę gwarancyjną i serwisową w języku polskim, certyfikat zgodności z normami CE, instrukcję obsługi koparki kołowej w języku polskim.
25. W dniu odbioru końcowego koparki kołowej z osprzętem zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 731707,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1451759,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1991174,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1451759,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe ,,MAKSBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1451759,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4083600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5896207,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4083600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INŻYNIERIA LĄDOWA Bracia Jurczuk s. c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INŻYNIERIA LĄDOWA Bracia Jurczuk s. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181330

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 82

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych TRAKT Sp. z o.o z siedzibą w Wysokiem Mazowieckiem - wykonanie nawierzchni asfaltowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4083600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grausch i Grausch Maszyny Budowlane Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811681983

7.3.3) Ulica: Obornicka 1

7.3.4) Miejscowość: Złotkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.