eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceŚwiadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Starachowickim"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Starachowickim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Starachowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Władysława Borkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.starachowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=87a1687f-6afc-444c-95f4-1ff27a1f19c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Starachowickim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9275a39-cd2d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039117/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Starachowickim”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowene w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” Osi 12 „REACT-EU dla Świętokrzyskiego”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi Inwestora Zastępczego w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Powiecie Starachowickim":
2. Opracowanie pełnej dokumentacji przetargowej wraz z wyliczeniem wartości zamówienia dla wniosku o dofinansowanie nr RPSW.12.01.00-26-0048/20, zgodnej z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktualnymi wszystkimi wytycznymi w zakresie ponoszenia wydatków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Regionalnego Programu Rozwoju Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020;
3.Prowadzenie procesu nadzoru nad realizacją Inwestycji ze strony Zamawiającego;
Ustalanie zasad oraz formy obiegu dokumentacji technicznej i formalnej. Prowadzenie narad koordynacyjnych przy współudziale Generalnego Wykonawcy oraz Inspektorów Budowlanych;
4. Rozliczenie (częściowe i końcowe) umowy o dofinansowanie Inwestycji. Opracowanie audytu Ex-Post po zakończeniu inwestycji, lecz nie później niż wymaga tego umowa dotacyjna. Promocje projektu obejmująca zaprojektowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych zgodnie z regulaminem dofinansowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi złączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252570254

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-437

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.