Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151813/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 8742421226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fa6447f-cc79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa6447f-cc79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151813
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99703,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.Zadanie nr 1
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje dostawę sadzonek drzew i krzewów o łącznej ilości 2219 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, obwód pnia/wysokość oraz wymagana ilość drzew, krzewów zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki drzew z zakrytym systemem korzeniowym balotowane lub w donicy, krzewy w formach naturalnych w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzone, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzone. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny. W przypadku krzewów podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj. do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 88024,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.Zadanie nr 2
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje dostawę materiału roślinnego o łącznej ilości 380 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, rodzaj pojemnika oraz wymagana ilość materiału roślinnego zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki materiału roślinnego z zakrytym systemem korzeniowym w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. W przypadku krzewów podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj.do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 6286,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.Zadanie nr 3
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 3 obejmuje dostawę roślin jednorocznych i traw o łącznej ilości 1530 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, rodzaj pojemnika oraz wymagana ilość roślin jednorocznych i traw zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki roślin jednorocznych i traw z zakrytym systemem korzeniowym w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. W przypadku roślin jednorocznych i traw podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj. do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 13587,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55175,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148119,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55175,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodniczo-Szkółkarskie Arkadiusz Nawrocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311517521
7.3.3) Ulica: Lubstów, ul. Kościelna 5
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55175,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6014,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6014,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sadowniczy.pl Mariusz Andrzej Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393094354
7.3.4) Miejscowość: Piasecznia 66, Kadzidło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SADOWNICZY.PL MARIUSZ ANDRZEJ KWIATKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SADOWNICZY.PL MARIUSZ ANDRZEJ KWIATKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6014,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9245 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9245 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9245 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Jerzy Openchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471222460
7.3.4) Miejscowość: Kolonia 1, Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZE JERZY OPENCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZE JERZY OPENCHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9245 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa fortepianu dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Piszu
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Piszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.