Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136915/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00150028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00165829/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 18
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35537deb-c197-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5982509,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury”. Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021
z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienioną uchwałą nr 176/2021 z dnia 28.12.2021 r., uchwałą nr 87/2022 z dnia 26.04.2022 r. oraz uchwałą nr 205/2022 z dnia 13.10.2022 r.) objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja2/2021/2675/PolskiLad.
2. Zakres rzeczowy zadania stanowi wykonanie zamówienia obejmującego wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym kompleksowe wykonanie robot budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową.
3. Opis projektowanych rozwiązań - zawarty został w SWZ.
4. Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego
Obiekt zaliczany jest do kategorii IX (budynki kultury, nauki i oświaty, m.in. domy kultury).
5. Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy
Projektowane prace modernizacyjne nie zmieniają obecnego przeznaczenia pomieszczeń i nie jest wymagana zmiana ich sposobu użytkowania i uzyskanie pozwolenia na budowę.
Inwestycja obejmuje modernizację Wąbrzeskiego Domu Kultury, zlokalizowanego na działce nr ewid. 610, obręb 0001 Wąbrzeźno Miasto, jedn. ewid. 041701_1 Wąbrzeźno. Projektowana inwestycja nie zmienia funkcji użytkowej budynku.
Budynek pełni wiele funkcji:
na parterze – zlokalizowana jest restauracja wraz z zapleczem magazynowym, kuchnią oraz pomieszczeniem gospodarczym, hol główny prowadzący na klatkę schodową, do sal wielofunkcyjnych oraz kolejnego holu, z którego można dostać się do szatni, portierni, toalet, pomieszczenia technicznego, biura oraz sali widowiskowej z infrastrukturą towarzyszącą w postaci garderób, sanitariatów oraz pomieszczeń technicznych. Dodatkowo za sceną znajduje się część budynku, w której zlokalizowane są: sala spotkań Klubu Seniora, toalety oraz dwie klatki schodowe prowadzące na pozostałe kondygnacje budynku,
na piętrze – część ogólnodostępna składająca się z dużego holu, sale ekspozycji, izby muzealne, część biurowo-administracyjna (sekretariat, księgowość, gabinet dyrektora), toalety, biura, pomieszczenia magazynowe, gospodarcze oraz realizatorskie. W części wschodniej budynku zlokalizowane są pomieszczenia należące do lokalnej gazety (biuro, sala nagrań) oraz pomieszczenia hotelu dla gości (pokoje gościnne wraz z sanitariatami),
w piwnicy – kotłownia, sala wielofunkcyjna, magazyny, toalety, pomieszczenia techniczne, garaż, zaplecze pracownicze, pralnia, archiwum, biura oraz sale muzyczne.
6. Układ przestrzenny i forma architektoniczna obiektu budowlanego
Bryła budynku nietypowa w kształcie nieregularnej litery „T”. W zdecydowanej części jest to budynek dwukondygnacyjny (parter + I piętro). Budynek jest częściowo podpiwniczony.
Projektowana inwestycja nie obejmuje jego rozbudowy, a co za tym idzie nie zmienia kształtu budynku.
Planowana inwestycja zakłada:
a) kompleksową przebudowę sali kinowej:
ściany, posadzki, wykończenie wnętrz, wraz z pełnym wyposażeniem,
instalacje elektryczne,
instalacje telekomunikacyjne
instalacje sanitarne,
akustyka, elektroakustyka, mechanika sceniczna i oświetlenie sceniczne,
systemy multimedialne,
budowę platformy schodowej zewnętrznej i dostosowanie obiektu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
wyposażenie obiektu w instalację fotowoltaiczną.
7. CAŁY MATERIAŁ ROZBIÓRKOWY (W TYM ELEMENTY WYPOSAŻENIA) JEST WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO.
8. Program zapewnienia jakości (PZJ).
Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika pro-jektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organi-zacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz ustaleniami.
Program zapewnienia jakości powinien zawierać:
organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót,
organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót,
sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót,
wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne,
wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych ele-mentów robót,
system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót,
wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań),
sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, na-staw
mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji
Inżynierowi/Kierownikowi projektu.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do SWZ:
1) Projekt Architektoniczno – Budowlany – załącznik nr 5,
2) Projekt techniczny – elektroakustyka, Oświetlenie sceniczne, Mechanika sceny – załącznik nr 6,
3) Projekt techniczny – Branża konstrukcyjna – załącznik nr 7,
4) Projekt techniczny – Branża sanitarna – załącznik nr 8,
5) Projekt techniczny – Branża Elektryczna – załącznik nr 9,
6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10,
7) Przedmiary robót – załącznik nr 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W 19 kwietnia 2023 r. o godz. 9.00 upłynął termin, w jakim Wykonawcy mogli składać oferty
w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z art. 222 ust. 4 , Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jest to kwota 5.998.431,35 zł.
Po analizie możliwości finansowych Zamawiającego, mając na uwadze kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podjęto decyzję
o unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12861925,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Ryńsk
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.