Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547843/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00561790/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413424270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b86e92-98f3-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00319453/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa artykułów do sprzątania i środków czyszczących i polerujących
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-72/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 157440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły higieniczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 297660,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt do utrzymania czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
34911100-7 - Wózki
4.5.5.) Wartość części: 147600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W cz. I postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Odrzucone oferty
• Oferta nr 1 Konsorcjum Firma 1: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński z siedzibą w Miszewo Wielkie Firma 2: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c. z siedzibą w Nowe Miasto
• Oferta nr 2 Merida Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu
• Oferta nr 3 PPUH ABIS Jakubiak Robert z siedzibą w Radomiu
Oferta nr 1 Konsorcjum Firma 1: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński z siedzibą w Miszewo Wielkie Firma 2: P.P.H.U. BARLON Bartłomiej, Robert i Piotr Osińscy s.c. z siedzibą w Nowe Miasto została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę całkowitą, która odbiegała o ponad 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 1 i 10 Pzp, jak również od wartości szacunkowej zamówienia ustalonej przed wszczęciem postępowania. Stosownie do art. 224 ust.2 pkt 1 Pzp, Zamawiający wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny. W odpowiedzi na wezwanie, Wykonawca złożył wyjaśnienia w których przedstawił kalkulację w oparciu
o środek do dezynfekcji, który nie spełniał wymagań Zamawiającego opisanych w przedmiocie zamówienia, jak również przytoczył bardzo ogólnikowy katalog czynników cenotwórczych, które generują jej finalną wartość, a tym samym nie rozwiał wątpliwości Zamawiającego, a jedynie je pogłębił. Z uwagi na powyższe, Wykonawca nie wykazał w sposób należyty i jednoznaczny, iż zaoferowana cena nie jest rażąco niska.
Oferta nr 2 Merida Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający w warunkach zamówienia (sekcja XVI SWZ oraz w pkt 3 formularza oferty) określił, iż ocena ofert w zakresie kryterium III – rodzaj oferowanych środków czystości, w części I dokonana zostanie, na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz przedmiotowym środku dowodowych złożonych wraz z ofertą. Zamawiający wymagał, aby oświadczenie wykonawcy złożone w ofercie było zgodne ze złożonym wraz z ofertą przedmiotowym środkiem dowodowym (zestawieniem ilościowo-wartościowym z opisem), bowiem przedmiotowy środek dowodowy w części I składany był w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania zawarte w zał. nr 1 do SWZ oraz kryterium nr III. Oświadczenie Wykonawcy w formularzu oferty w zakresie części I w kryterium III jest niezgodne ze złożonym zestawieniem ilościowo-wartościowym z opisem, w zakresie rodzaju oferowanych środków czystości. W ofercie Wykonawca oświadczył że oferuje „Preferowane przez Zamawiającego środki czystości w każdej pozycji” natomiast w przedmiotowym środku dowodowym wskazał część preferowanych część równoważnych środków czystości. Mając na uwadze powyższe Zamawiający dokonał czynności jak na wstępie.
Oferta nr 3 PPUH ABIS Jakubiak Robert z siedzibą w Radomiu, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy ,tj. zestawienie ilościowo-wartościowe z opisem, który nie był kompletny, tj. brakowało 2 ostatnich kolumn tabeli: wartość brutto oraz nazwa handlowa /numer katalogowy. Ponieważ uzupełnienie przedmiotowego środka dowodowego nie jest możliwe, jeżeli służy on potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokonał czynności jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146309,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216947,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146309,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merida Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990024020
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146286,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349931,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349931,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349931,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merida Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990024020
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139632,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jędrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz doręczeń przekazów pieniężnych na rzecz MOPR w 2025 roku"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu oraz środków do utrzymania czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa artykułów sanitarno - higienicznych z papieru na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- 108.24 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.