Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526957/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00032187/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00042260/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00055452/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz NASK - PIB kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, w podziale na 5 Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42efe10-881a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.49.2022.573.MWI [Operator EZD]
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 1008600,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.Część nr 1 - Specjaliści w zakresie aplikacji opartych o język C#
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 357916,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.Część nr 2 - Specjaliści w zakresie bezpieczeństwa serwisów internetowych i testów UAT
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 112902,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.Część nr 3 - Specjaliści w zakresie projektowania aplikacji internetowych i mobilnych
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 127576,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.Część nr 4 - Specjaliści w zakresie metodyk wytwarzania oprogramowania
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 140098,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT w formule time&material / bodyleasing, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych wedle bieżących potrzeb Zamawiającego.Część nr 5 - Specjaliści w obszarze administrowania i projektowania systemów IT oraz cyberbezpieczeństwa
2. Zamawiający może prowadzić Postępowanie o udzielenie Zamówienia Wykonawczego w celu zapewnienia Pracy:
1) jednego Specjalisty;
2) kilku Specjalistów - nie więcej niż 3 Specjalistów w jednym Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Wykonawczego.
3. Terminy użyte powyżej zostały zdefiniowane we wzorze Umowy Ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla Części nr 1-5.
4. Na podstawie art. 314 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający ma zamiar zawrzeć Umowę Ramową z maksymalnie pięcioma Wykonawcami w ramach każdej z Części zamówienia. Zamawiający zawrze Umowę Ramową z Wykonawcami, których oferty będą najkorzystniejsze w ramach danej Części postępowania.
5. Zamawiający będzie udzielał zamówień wykonawczych (szczegółowych) na warunkach zamówienia określonych we wzorze Umowy ramowej, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Udzielenie zamówienia objętego Umową ramową może nastąpić wyłącznie między Zamawiającym, a Wykonawcą będącym stroną Umowy ramowej.
7. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części nr 1-5 z dokładnym opisem zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ, zwany dalej „SOPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 270108,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498467,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rida Software Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393873070
7.3.3) Ulica: Ul. Gałczyńskiego 62/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-089
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357916,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100737,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184193,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100737,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TestArmy Group S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992754194
7.3.3) Ulica: ul. Petuniowa 9/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112902,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APPS GARDEN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772429841
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 180
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-982
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106628,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106628,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RITS Professional Services Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213635475
7.3.3) Ulica: ul. Wołoska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-583
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RITS PROFESSIONAL SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RITS PROFESSIONAL SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140098,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272691,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OUTSEC SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INNOBO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272771180
7.3.3) Ulica: UL. TWARDA 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-105
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W Ogłoszeniu o wyniku postępowania, ze względu na ograniczone miejsce, zostali podali Wykonawcy, których oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert, w zakresie każdej z Części.
W ramach Części nr 1 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Eyzee S.A.
Al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
z ceną brutto oferty: 498 467,30 zł;
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9,
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 366 414,00 zł;
Rida Software Sp. z o.o.
Ul. Gałczyńskiego 62/1;
10-089 Olsztyn
z ceną brutto oferty: 257 708,00 zł;
Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa
z ceną brutto oferty: 314 348,64 zł.
W ramach Części nr 2 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Eyzee S.A.
Al. Jana Pawła II 22
00-133 Warszawa
z ceną brutto oferty: 184 193,20 zł;
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 140 935,00 zł;
pTAG Sp. z o.o.
Ul. Henryka Sienkiewicza 4 lok.6
00-015 Warszawa
z ceną brutto oferty: 153 104,25 zł;
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 100 737. zł;
Rida Software Sp. z o.o.
Ul. Gałczyńskiego 62/1
10-089 Olsztyn
z ceną brutto oferty: 123 800,00 zł.
W ramach Części nr 3 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
Devqube Sp. z o.o.
Gwiaździsta 66,
53-413 Wrocław
z ceną brutto oferty: 123 020,00 zł;
APPS GARDEN sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 180,
31-982 Kraków
z ceną brutto oferty: 82120,00 zł;
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5,
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 96 001,50 zł.
W ramach Części nr 4 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
RITS Professional Services Sp z o.o.
ul. Wołoska 9,
02-583 Warszawa
z ceną brutto oferty: 106 628,70 zł
W ramach Części nr 5 Zamawiający zawarł umowę z następującymi Wykonawcami:
TestArmy Group S.A.
ul. Petuniowa 9/5,
53-238 Wrocław
z ceną brutto oferty: 272 691 zł
oraz
Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia:
OUTSEC SP. Z O.O.
UL. TWARDA 18,
00-105 WARSZAWA
i
INNOBO SP. Z O.O.
Aleja Pawła II 27
00-867 WARSZAWA
z ceną brutto oferty: 269 460,00 zł
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
- Prowadzenie zajęć gimnastyka dla seniorów oraz zdrowy kręgosłup w sali - rok 2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla infrastruktury informatycznej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Wdrożenie systemu do zarządzania pasem i infrastrukturą drogową, obiektami inżynierskimi oraz organizacją ruchu na drogach administrowanych wraz z pozyskaniem danych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Grzegorzew w ramach Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 DERC Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe
- Przedłużenie wsparcia technicznego i gwarancji na usługę: Centralny Systemu Zarządzania Użytkownikami Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wraz z ADFS
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.