Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przy ul. Rudnickiego w Szczucinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZUCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczucin
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3351e5f-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów przy ul. Rudnickiego w Szczucinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3351e5f-bcd0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030533/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie terenów przy ul. Rudnickiego w Szczucinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4273819,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie:Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 333/1 oraz budowa kanalizacji deszczowej na działkach nr ew. 333/1, 334/1, 336/1, 390, 335 wraz z budową instalacji elektrycznej zalicznikowej oświetlenia parkingu i terenu szkoły oraz budową drogi wewnętrznej na działkach nr ew. 335, 336/1, 334/1 położonych w mieście Szczucin. Planowane roboty mają na celu budowę parkingu i drogi wewnętrznej z kostki brukowej oraz budowę kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Rudnickiego, częściowo poprzez zbiornik retencyjny zaprojektowany na terenie szkolnym oraz budowę instalacji elektrycznej oświetlenia parkingu i terenu szkoły. Planowane roboty obejmują również przebudowę istniejących powierzchni utwardzonych na terenie szkoły tj. chodników, dróg wewnętrznych p.poż. i placów.
Zatoka autobusowa
Budowa zatoki autobusowej wraz z chodnikiem w ul. Rudnickiego w Szczucinie.
Planowane do realizacji zadanie inwestycyjne zlokalizowane jest w msc. Szczucin, powiat dąbrowski, woj. małopolskie, przy drodze gminnej nazwanej - ul. Rudnickiego po jej stronie prawej na odcinku od km 0+327,90 do km 0+389,65. Zaprojektowana została zatoka autobusowa o standardowych wymiarach zatoki autobusowej (zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie w szczególności § 119 ust. 8 ww. Rozporządzenia) szerokości 3,0m i długości 61,75m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 10 cm na podbudowie z zaprawy cementowej M 20. Spadek poprzeczny nawierzchni zatoki 2%.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w Rozdziale 5 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 3032191,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest: zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę/dokonania zgłoszenia zamiaru wykonywania robót, wybudowanie oraz oddanie do użytkowania kompletnego obiektu na terenie, na którym Gmina Szczucin zamierza stworzyć skatepark-u w kompleksie sportowym przy ul. Rudnickiego w Szczucinie” - tj. na części działki ewid. nr 391/1 w m. Szczucin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 5 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112330-7 - Rekultywacja terenu
4.5.5.) Wartość części: 1241627,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3833635,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3833635,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3833635,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Gminna Spółka Komunalna Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BRUK-TRANS Józef Pinas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-000-69-24
7.3.3) Ulica: Rolnicza 39
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3833635,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1449091,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1449091,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1449091,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: techramps
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380871341
7.3.3) Ulica: ul. Organki 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-990
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TECHRAMPS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1449091,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI SZCZUCIN
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Zakup sprzętu, oprogramowania oraz usług w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd- postępowanie II
więcej: przetargi SZCZUCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.