eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulęczynoPRZEBUDOWA SIECI DRÓG W MIEJSCOWOŚCI SULĘCZYNO, GMINA SULĘCZYNO



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA SIECI DRÓG W MIEJSCOWOŚCI SULĘCZYNO, GMINA SULĘCZYNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suleczyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/747299

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA SIECI DRÓG W MIEJSCOWOŚCI SULĘCZYNO, GMINA SULĘCZYNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e562e5f6-ce07-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przebudowa ulicy Słonecznej i Grzybowej w Sulęczynie.
Inwestycja drogowa polegać będzie na przebudowie istniejącej ulicy Słonecznej i Grzybowej w miejscowości Sulęczyno i obejmować będzie następujący zakres:
- odcinek nr 1 od skrzyżowania z drogą powiatową – 59,67m ( nawierzchnia asfaltowa)
- odcinek nr 2 – 321,88 m (283,28m nawierzchnia asfaltowa, 38,60m nawierzchnia z kostki betonowej)
- odcinek nr 3 - ulicy Grzybowej – 190 m do skrzyżowania z drogą powiatową (nawierzchnia z kostki betonowej)
Łączny odcinek przewidziany do przebudowy wynosi około 571,55m.
Dodatkowo wykonany zostanie remont włączenia do drogi powiatowej Sulęczyno-Lipusz (jeden zjazd od ulicy Słonecznej i jeden zjazd od ulicy Grzybowej).
Zakres prac obejmuje roboty rozbiórkowe istniejącej jezdni, wykonanie prac związanych z ułożeniem kanalizacji deszczowej (objęta odrębnym projektem budowlanym), ułożeniem dodatkowych przyłączy wodnokanalizacyjnych, odcinkowe wymiany ogrodzenia oraz prace związane z usunięciem kolizji telekomunikacyjnych i energetycznych.
Spadek daszkowy, daszkowy odwrócony oraz jednostronny 2-2,5 %, oraz na łukach wg planu sytuacyjnego.
Szerokość jezdni przyjęto – 5 m (odcinkowo 3,5 m).
Pobocza szer. 0,75 m (lokalne zawężenia do 0,5m).
Pochylenie poprzeczne poboczy wynosi 6%.
Projektowane jest odprowadzenie powierzchniowe ściekiem przykrawężnikowym do projektowanej kanalizacji deszczowej.
Przed przystąpieniem do robót należy sporządzić projekt organizacji ruchu na czas robót dla dróg wewnętrznych i uzgodnić z zarządcą drogi - Wójtem Gminy Sulęczyno.
2) Przebudowa oraz remont ulicy Letniej stanowiącej drogę gminną nr 166030G oraz dróg wewnętrznych - ulicy Rzemieślniczej, Wiosennej i Nauczycielskiej w Sulęczynie.
Inwestycja drogowa polegać będzie na przebudowie istniejącej sieci dróg (ulic) w miejscowości Sulęczyno i obejmować będzie następujący zakres:
- ulica Letnia – droga gminna nr 166030G – odcinek 427,66 m (nawierzchnia bitumiczna)
- droga wewnętrzna – ulica Rzemieślnicza – odcinek 193,63 m (nawierzchnia bitumiczna)
- droga wewnętrzna – ulica Nauczycielska – odcinek 98,40 m (kostka betonowa)
- droga wewnętrzna – ulica Wiosenna – odcinek 166,09 m (kostka betonowa)
Łączny odcinek przewidziany do przebudowy wynosi około 885,78 m.
Dodatkowo wykonany zostanie remont włączenia do drogi wojewódzkiej nr 228 (droga Bytów-Kartuzy) po istniejącej nawierzchni bitumicznej o długości 6,63m.
Wody opadowe kierowane są powierzchniowo spadkami poprzecznymi do projektowanej kanalizacji deszczowej położonej w ulicy Letniej (osobne opracowanie projektowe).
Spadek jezdni daszkowy oraz daszkowy odwrócony 2-2,5 % .
Szerokość jezdni i chodników przyjęto :
ul. Letnia – jezdnia 6m , chodniki 1,5-2,0 m
ul. Rzemieślnicza – jezdnia 5m , pobocza utwardzone najazdowe 2 x 0,75m
ul. Nauczycielska – jezdnia 5m
ul. Wiosenna – jezdnia 5 m
Wody opadowe zagospodarowane są na terenie działki gminnej. Projektowane jest odprowadzenie
powierzchniowe ściekiem przykrawężnikowym do projektowanej kanalizacji deszczowej.
Przed przystąpieniem do robót należy sporządzić projekt organizacji ruchu na czas robót i uzgodnić z zarządcą drogi - Wójtem Gminy Sulęczyno.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach stanowiących załącznik nr 10 do SWZ:
 Projekty wykonawcze.
 Przedmiary robót.
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4773999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5129100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4773999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane SZELBRUK Piotr Szela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891915553

7.3.3) Ulica: Mirachowska 66

7.3.4) Miejscowość: Sierakowice

7.3.5) Kod pocztowy: 83-340

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4773999,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.