eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom"DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA POTRZEBY SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA POTRZEBY SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022032891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 75

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 48748551051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuk.strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zuk.strzegom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zuk_strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA POTRZEBY SEZONU GRZEWCZEGO 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3234d848-db3b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego do kotłowni Zamawiającego przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu, w szacunkowej ilości docelowej do 700 ton (słownie: siedemset ton), spełniającego co najmniej następujące parametry jakościowe:
1) wymiar ziarna do 20 mm,
2) wartość opałowa minimum 22,00 MJ/kg
3) zawartość siarki nie większa niż 1,00 %,
4) zawartość popiołu nie większa niż 16 %,
5) zawartość wilgoci nie większa niż 15 %.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie dostarczał miał węglowy o wymaganych parametrach w ilościach podanych każdorazowo przez Zamawiającego. Ilości zależne będą od potrzeb związanych z warunkami atmosferycznymi, a także od możliwości składowania opału. Pierwsza dostawa obejmuje nie mniej niż 50 ton w terminie do dnia 01 września 2022 roku. Kolejne dostawy realizowane będą w terminie zadeklarowanym prze Wykonawcę w ofercie (i wskazanym przez Strony w umowie) – nie dłuższym jednak niż 120 godzin od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3. Dostarczony miał węglowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe – zgodne z pkt 1 niniejszego rozdziału. W celu udokumentowania, że dostarczany miał węglowy odpowiada powyższym wymaganiom Zamawiający będzie żądał certyfikatu jakości miału węglowego do każdej dostawy.
4. Odbiór miału odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Podstawą wzajemnych rozliczeń będzie ilość dostarczonego miału określona w tonach i/lub kilogramach . Określona przez Zamawiającego ilość miału, stanowiąca przedmiot zamówienia jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, po) uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Niedostosowanie się do wyznaczonych przez Zamawiającego godzin dostaw i przyjazd w innych godzinach, który spowoduje przestój u Wykonawcy, nie będzie źródłem żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dostawy miału realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego miału przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający wymaganych parametrów jakościowych.
5. W dniu każdej dostawy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatu jakości dostarczanego miału. Zamawiający upoważniony jest do odmowy przyjęcia danej partii dostawy miału jeżeli z certyfikatu wynikać będzie, że nie posiada on właściwości wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością miału zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości miału zamówionego. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość miału określoną w dokumencie ważenia, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w Umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia zgodnie z kodami CPV:
1) 09111200-2 Paliwa na bazie węgla
2) 09111210-5 Węgiel kamienny

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Zamawiający na sfinansowanie w/w zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: 861.000,00 zł (słownie: osiemset sześćdziesiąt jeden tysięcy złotych) brutto i jest to kwota jaką Spółka obecnie przewidziała i zabezpieczyła na zakup miału do Kotłowni. Do dnia 02 czerwca 2022 roku do godziny 10.00 (termin złożenia ofert) do Zamawiającego wpłynęły następujące 3 oferty:

Oferta nr 1
Nazwa Wykonawcy i jego adres:
EKOSIL Zdzisław Dzieciuch
Handlowa 2c, 41-807 Zabrze
Cena ofertowa brutto: 1.202.817,00 zł
Termin dostawy: 24 godziny

Oferta nr 2
Nazwa Wykonawcy i jego adres:
„Węglopasz” Sp. z o.o.
ul. Piątkowska 149/6, 60-648 Poznań
Cena ofertowa brutto: 1.635.900,00 zł
Termin dostawy: 24 godziny

Oferta nr 3
Nazwa Wykonawcy i jego adres:
"RID" RADOSŁAW KAPICZYŃSKI, DANIEL KAPICZYŃSKI SPÓŁKA JAWNA
98-170 Widawa, ul. Kiełczygłowska 26 B

Cena ofertowa brutto: 1.741.665,24 zł
Termin dostawy: 120 godzin

Biorąc pod uwagę, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz okoliczność, iż Zamawiający aktualnie nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - unieważnienie prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne stało się konieczne i uzasadnione.


Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3) w związku z art. 260 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) oraz zapisy SWZ (Dział 1 ust. 2 pkt. 1).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1202817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1741655,24 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.