Og³oszenie z dnia 2023-05-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00306230/01 - Wynik z dnia 2023-07-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposa¿enia do ³odzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA POWIATOWA PAÑSTWOWEJ STRA¯Y PO¯ARNEJ W BRZEGU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KP PSP Brzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531419676
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 478616301
1.5.8.) Numer faksu: 478616321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.brzeg@psp.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzeg
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposa¿enia do ³odzi.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80bdbc7d-ee61-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00217650
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00207682/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80bdbc7d-ee61-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
1) kpt. Izabela Kmak-B³aszczuk tel. 608573002 - sprawy proceduralne.
2) Marcin Coner tel. 517559898- sprawy techniczne dotycz±ce przedmiotu zamówienia.
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) W¶ród formatów powszechnych a nie wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane
za z³o¿one nieskutecznie.
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych
w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym
6) Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie
z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym
i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
7. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na platformie
za po¶rednictwem e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, nie
za po¶rednictwem adresu email.
9) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu
do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
10) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
11) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
12) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików
co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://www.gov.pl/web/kppsp-brzeg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem przetwarzaj±cym Pani/Pana dane osobowe jest Opolski Komendant Wojewódzki Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej, w Opolu, ul Budowlanych 1 45-005 Opole, tel. +48 47 861 70 01 lub +48 47 861 70 22, fax. +48 47 861 70 80, adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp.opole.pl);
b) W Komendzie Wojewódzkiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Opolu wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych – Pani Joanna Dziedzic (ul. Budowlanych 1, 45-005 Opole, tel. +48 47 861 70 17, fax. +48 47 861 70 80, adres poczty elektronicznej: iod@psp.opole.pl);
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposa¿enia do ³odzi”, w tym przygotowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wybrania Pana/Pani oferty jako najkorzystniejszej; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o wskazania przepisów prawa, w szczególno¶ci prawa zamówieñ publicznych zwanego dalej „ustaw± Pzp”;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usuniêcia, z zastrze¿eniem, ¿e nie dotyczy to przypadków,
w których administrator posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa;
f) Je¿eli uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie narusza przepisy RODO posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl);
g) Podanie przez osoby bior±ce udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z zapisów ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z tej ustawy;
h) Przetwarzanie podanych przez Pani±/Pana danych osobowych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
5. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia stanowi± zapisy okre¶lone w niniejszej Specyfikacji.
1. Przedmiot zamówienia wg CPV: 34520000-8 ³odzie, 35110000-8 sprzêt ga¶niczy, ratowniczy
i bezpieczeñstwa.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn: „Zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych
z prawem opcji zakupu dodatkowego wyposa¿enia do ³odzi”, zgodnie z wymaganiami za³±cznika nr 1 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34520000-8 - £odzie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
3. Prawo opcji dotyczy zakupu dodatkowo wyposa¿enia ³odzi.a) Zamówienie gwarantowane: zakup 2 sztuk ³odzi ratowniczych;
b) Zamówienie opcjonalne: zakup wyposa¿enia do ³odzi.
Prawo opcji oznacza, i¿ Zamawiaj±cy na pewno zakupi ilo¶æ gwarantowan±, natomiast Zamawiaj±cy przedstawi rodzaj sprzêtu i ilo¶æ z której skorzysta w ramach prawa opcji najpó¼niej na dwa dni przed podpisaniem umowy.
4. Skorzystanie z prawa opcji uzale¿nione jest od wyst±pienia nastêpuj±cych zdarzeñ:
a) uzyskania oszczêdno¶ci w postêpowaniu przetargowym;
b) pozyskania dodatkowych ¶rodków finansowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100% cena
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie wymaga szczególnych warunków.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu do z³o¿enia dokumentów
i o¶wiadczeñ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni.
3. Dokumenty i o¶wiadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane s± w formie przewidzianej
w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,
w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne,
o ile wykonawca wskaza³ w jednolitym dokumencie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu wykonawca do oferty do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia stanowi±ce Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ.
2. Pozosta³e ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty s± sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów, tj.
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przez jej z³o¿eniem.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 1 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu
z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
2) Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿
3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wydania dokumentów zgodnie z zapisami ust. 3 pkt 2.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Za³±cznik nr 3 – Wzór Formularza ofertowego – do wype³nienia przez Wykonawcówi za³±czenia do oferty.
2. Za³±cznik nr 4 do SWZ – Wzór o¶wiadczenia Wykonawcy dotycz±cego przes³anek wykluczenia
z postêpowania – do wype³nienia przez wykonawców i za³±czenia do oferty.
3. Za³±cznik nr 5 do SWZ – Wzór o¶wiadczenia wykonawcy dotycz±cego spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – do wype³nienia przez wykonawców i za³±czenia do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê o zamówienie wspólnie.2. Do oferty Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w ust. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
4. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z tych Wykonawców powy¿sze wykazuje.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) w przypadku obiektywnej niemo¿no¶ci zapewnienia wyposa¿enia przedmiotu umowy odpowiadaj±cego wymogom zawartym w za³±czniku nr 1 do umowy z powodu zakoñczenia produkcji lub niedostêpno¶ci na rynku elementów wyposa¿enia po zawarciu umowy – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposa¿enia ³odzi, pod warunkiem, ¿e nowe wyposa¿enie bêdzie odpowiada³o pod wzglêdem funkcjonalno¶ci wyposa¿eniu pierwotnemu, a jego parametry pozostan± niezmienione lub bêd± lepsze od pierwotnego;2) wyst±pienia konieczno¶ci wykonania umowy pod warunkiem zastosowania innych rozwi±zañ technicznych, zastosowania innych technologii ni¿ pierwotnie oferowane, w tym równie¿ dokumentacji technicznej, gdy przewidziane wcze¶niej rozwi±zania skutkowa³oby niewykonaniem lub nieprawid³owym wykonaniem przedmiotu umowy;
3) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowi±zuj±cego prawa wymagaj± zastosowania innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych niezbêdnych do wykonania zamówienia;
4) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposa¿enia do nowych przepisów prawa;
5) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieje okoliczno¶ci maj±ce wp³yw na prawid³ow± realizacjê umowy (np. w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej lub innych nieprzewidzianych okoliczno¶ci);
6) w przypadku wprowadzenia zmian umowy niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencj± bêdzie zwiêkszenie ceny przedmiotu umowy;
7) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodz±cej od WYKONAWCY, ZAMAWIAJACY podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy maj±cej na uwadze okoliczno¶ci czy zmiany proponowane przez WYKONAWCÊ odpowiadaj± jego potrzebom oraz wymogom dotycz±cym wydatkowania ¶rodków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególno¶ci w zakresie wydatkowania ich w okre¶lonym roku bud¿etowym;
8) wprowadzanie odpowiednich zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy,
w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-23 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-23 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa wyposa¿enia magazynu w ramach przedsiêwziêcia pn. Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w bran¿y logistycznej w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Grodkowie
- Dostawa rêkawic medycznych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego w ramach przedsiêwziêcia pn. >>Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w bran¿y logistycznej w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych w Grodkowie<<
- ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci terenu S±du Rejonowego w Brzegu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA S¡DU REJONOWEGO W BRZEGU WRAZ ZE WSPARCIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Bie¿±ce utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Brzeg
wiêcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.