Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148649/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa maszyn i urządzeń do utrzymania obiektów sportowych w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BIAŁA PODLASKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83-343-66-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bialapodlaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialapodlaska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bialapodlaska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa maszyn i urządzeń do utrzymania obiektów sportowych w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0128ea-cd26-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036292/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup maszyn i urządzeń do pielęgnacji boisk trawiastych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148649/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2022.MCH2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 609756,10
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń do utrzymania obiektów sportowych w Białej Podlaskiej.2. Część 1 – dostawa ciągnika kompaktowego, przyczepy transportowej, pługu odśnieżnego z kołami podporowymi, wycinarek do korków, próbnika ziemi – laska Egnera, profilomierza glebowego, P-H metr, opryskiwacza akumulatorowego, aeratora;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16400000-9 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie
34223300-9 - Przyczepy
42996600-0 - Urządzenia natleniające
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
4.5.5.) Wartość części: 325188,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń do utrzymania obiektów sportowych w Białej Podlaskiej.2. Część 2 – dostawa, piaskarki, siewnika, zamiatarek, kosiarek, wózka do malowania linii, widełek do naprawy murawy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio do części, znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16130000-5 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania
16311000-8 - Kosiarki do trawników
34144431-8 - Zamiatarki zasysające
43325100-8 - Urządzenia do konserwacji terenu
4.5.5.) Wartość części: 284568,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA TOMASZ BĘTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811475272
7.3.3) Ulica: RACIECHOWICE 243
7.3.4) Miejscowość: RACIECHOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 32-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ BĘTKOWSKI Firma Handlowo Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ BĘTKOWSKI Firma Handlowo Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347659,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347659,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347659,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFETTO Mirosław Wierzbicki, Artur Malec Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811781147
7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 346A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-004
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PERFETTO MIROSŁAW WIERZBICKI, ARTUR MALEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PERFETTO MIROSŁAW WIERZBICKI, ARTUR MALEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347659,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa wózka pod symulator USG
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpożarowych z terenu gminy Świnoujście
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i dostawa zaopatrzenia w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych na potrzeby Związku Spółek Wodnych w Sierpcu
- Zakup ciągnika rolniczego dla JRP w Strykowie
- Dostawa używanego ciągnika rolniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.