eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › "Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dla dzieci, młodzieży i dorosłych z Polski i Ukrainy na terenie obiektów MOSiR w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dla dzieci, młodzieży i dorosłych z Polski i Ukrainy na terenie obiektów MOSiR w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000789482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zofii Nałkowskiej 10A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 258 53 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-katowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dla dzieci, młodzieży i dorosłych z Polski i Ukrainy na terenie obiektów MOSiR w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7083864-dcff-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053898/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 8. Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dla dzieci, młodzieży i dorosłych z Polski i Ukrainy na terenie obiektów MOSiR w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/U/04/04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 131400,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci kompleksowego zorganizowania i przeprowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych z elementami edukacyjnymi dla dzieci, młodzieży i dorosłych z Polski i Ukrainy na terenie obiektów MOSiR w Katowicach, tj. Wodnych Placach Zabaw na terenie Katowic.
4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji zawiera niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami: (...)
5. Zamawiający wymaga wykonania całego przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia dokumentacją postępowania, tj. zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia wraz z załącznikami, modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania. Zamawiający informuje, iż przedstawiona przez Zamawiającego dokumentacja postępowania stanowi całość i należy ją rozpatrywać łącznie.
6. Zamawiający wymaga sporządzenia i dostarczenia do zaakceptowania szczegółowego Harmonogramu oraz szczegółowego scenariusza/scenariuszy zajęć/atrakcji obejmujący cały zakres niniejszego zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Scenariusz zajęć będzie obejmował wszystkie atrakcje przewidziane podczas zajęć w tym ilość stanowisk z atrakcjami i ich rozmieszczenie, rodzaj atrakcji i zajęć sportowo-rekreacyjno-edukacyjnych oraz ich przeprowadzenie z podziałem na godziny oraz rodzaj i ilość użytych materiałów. Zamawiający informuje, iż dwukrotny brak akceptacji harmonogramy i/lub scenariusza będzie podstawą do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga realizacji zajęć w terminie realizacji umowy zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem i scenariuszem/scenariuszami na obiektach:
1) Wodny Plac Zabaw rej. ul. Pułaskiego – Trzy Stawy,
2) Wodny Plac Zabaw rej. ul. Biedronek,
3) Wodny Plac Zabaw os. Tysiąclecia.
4) Zamawiający zastrzega, iż w wyjątkowych okolicznościach wskazanych w załącznikach do niniejszej SWZ może wyznaczyć inny obiekt do przeprowadzenia zajęć.
8. Zamawiający wymaga, aby w zajęciach wzięło udział minimum 6 000 osób/uczestników, podczas minimum 15 zajęć.
9. Zamawiający wymaga, aby w przypadku nieosiągnięcia odpowiednich efektów Wykonawca zorganizował i przeprowadził zajęcia dodatkowe w celu osiągnięcia pożądanych efektów w postaci liczby 6000 osób/uczestników bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Wcześniejsze osiągnięcie efektu liczby osób nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku przeprowadzenia minimalnej ilości zajęć.
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dla każdego uczestnika niezbędne „materiały”, i „gadżety” zgodnie z OPZ.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oznaczył wszelkie dokumenty, nagrody, gadżety itp., które powstaną w związku z realizacją niniejszego zamówienia odpowiednimi logotypami (których wzory dostarczy Zamawiający).
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zorganizował i przeprowadził każde z zajęć w sposób profesjonalny i z zachowaniem najwyższej staranności przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje.
13. Wykonawca zapewnieni na każde zajęcia minimum dwóch animatorów i osoby do obsługi stanowisk w ilości niezbędnej do przeprowadzenia zajęć i jedną osobę posługującą się językiem polskim i ukraińskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
1) Pod pojęciem animacji Zamawiający rozumie zajęcia z dziećmi i/lub młodzieżą i/lub dorosłymi polegające na uatrakcyjnieniu czasu wolnego poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie gier, zabaw, warsztatów, pokazów, imprez, występów (towarzyskich, sportowych, terenowych, turystycznych, artystycznych, teatralnych, muzycznych, plastycznych) itp.
2) Pod pojęciem posługiwania się językiem polskim i ukraińskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację Zamawiający rozumie znajomość wymienionych języków przez jedną osobę dorosłą, która ukończyła, co najmniej szkołę średnią w Ukrainie i przybyła do Polski i rozumie język polski lub posiada potwierdzenie odbycia kursu języka polskiego lub osobę która ukończyła, co najmniej szkołę średnią w Polsce i rozumie język ukraiński lub posiada potwierdzenie odbycia kursu języka ukraińskiego. Znajomość poziomu komunikacji w języku polskim i ukraińskim może zostać zweryfikowana przez pracownika Zamawiającego posługującego się dwoma wymienionymi językami na każdym etapie realizacji umowy.
3) Osoby prowadzące zajęcia ze strony Wykonawcy mogą je realizować po odbytym przeszkoleniu przez Zamawiającego w zakresie przeciwdziałania przemocy seksualnej wśród dzieci i młodzieży.
4) Liczba i kompetencje animatorów będących do dyspozycji Wykonawcy podczas realizacji umowy stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty. W celu potwierdzenia kompetencji animatorów Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci wykazu osób wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. Wraz z wykazem należy złożyć dokumenty potwierdzające rzeczywiste doświadczenie tych osób np.: referencje wystawione przez podmiot na rzecz, którego animacje zostały wykonane, umowy cywilnoprawne lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług przez te osoby w okresie 3 lat przed terminem złożenia ofert. Zamawiający dopuszcza jako dowód oświadczenie poparte linkiem do wydarzenia z którego można wywieść niezbędne informacje.
14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przykładowego scenariusza jednych zajęć, dla obiektu Wodny Plac Zabaw rej. ul. Pułaskiego – Trzy Stawy, który obejmuje 6 godzin zegarowych, rozmieszczenie wymaganej ilości atrakcji (zgodnie z OPZ 13 szt).
15. Zamawiający informuje, że usługi będą realizowane na obiektach czynnych. Wykonawca winien przewidzieć w organizacji prowadzonych zajęć prace zabezpieczające i porządkowe z tego tytułu w szczególności wydzielenie strefy rekreacyjno-sportowo-edukacyjnej.
16. Zamawiający informuję, że nie będzie ponosił kosztów dostawy, montażu, podłączenia i uruchomienia atrakcji.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołać, zmienić termin bądź zażądać realizacji zajęć nieuwzględnionych wcześniej w harmonogramie (w miejsce innych zajęć zaplanowanych w harmonogramie) na 48 godzin przed terminem zajęć (zgodnie z wcześniej zaakceptowanym harmonogramem przez Zamawiającego) z uwagi na warunki atmosferyczne: np. będą przewidywane opady deszczu w dniu danego wydarzenia lub silne wiatry lub krótszym niż 48 godzin w przypadku ogłoszenia alertu pogodowego w regionie lub sytuacji spowodowanej siłą wyższą, bądź innych okoliczności, które Zamawiający uzna za istotne.
18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy posiadał ubezpieczenie obejmujące wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe mogące wynikać z postanowień umowy, przez cały okres jej wykonywania, na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.
19. Wszystkie opisane w SWZ i załącznikach w szczególności w OPZ usługi, dostawy a także, technologie, procedury, wyposażenie stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, co do parametrów technicznych i użytkowych.
20. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji postępowania wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, wyposażenie, sprzęt, technologie, procedury, z przywołaniem nazwy własnej, ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.
21. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
22. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego zakresu będącego przedmiotem zamówienia.
23. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
24. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie świadczenia usług oraz dostaw, montażu urządzeń uwzględnił rozmieszczenie urządzeń tak, aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy Pzp oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
25. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z (...)

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134685,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134685,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134685,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA EVENTS Dorota Janas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342378704

7.3.3) Ulica: ul. Szczecińska 5/127

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-139

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134685,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.