Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00085750/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00094440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00325880/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00192742/01 - Wynik z dnia 2022-06-03
- 2022/BZP 00203910/01 - Wynik z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów materiałów edukacyjnych i wyposażenia sal laboratoryjnych, automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy w ramach zadania „Planetarium – Śląski Park Nauki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.slaskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów materiałów edukacyjnych i wyposażenia sal laboratoryjnych, automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy w ramach zadania „Planetarium – Śląski Park Nauki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c3f42ea-9ebb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049174/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawy zest.materiałów edukac. i wypos. sal laborat., automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy piorąc. w ramach zad.pn.„Planetarium Śl. Park Nauki. Modern.i rozbudowa Planetarium Śl. w Chorzowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XII – Infrastruktura edukacyjna, Działanie 12.3 – Instytucje popularyzujące naukę, budżetu Województwa Śląskiego oraz środków budżetu państwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085750/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZN.272.2.5.2022.ED
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188958,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:Wyposażenie sal laboratoryjnych w sprzęt biurowy/sprzęt do rejestracji obrazów:
• Drukarka 3d - 2 szt.
• Ploter laserowy – 1 szt.
• Mobilna szafka do ładowania laptopów i tabletów – 1 szt.
• Laptop – 10 szt.
• Tablet – 10 szt.
• Kamera ccd – 1 szt.
• Kamera bezprzewodowa – 1 szt.
• Kamera mikroskopowa – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 74890,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częśc II:Wyposażenie sal laboratoryjnych w pomoce dydaktyczne i materiały edukacyjne:
• Klosz próżniowy z elektryczną pompą próżniową – 1 szt.
• Waga laboratoryjna – 1 szt.
• Pojemnik do przechowywania –duży – 6 szt.
• Pojemnik do przechowywania – mały – 8 szt.
• Flipchart magnetyczny – 2 szt.
• Fartuch ochronny – 60 szt.
• Okulary ochronne – 60 szt.
• Rękawice ochronne – 60 szt.
• Pompka nożna – 5 szt.
• Roboty edukacyjne- zestaw podstawowy – 6 szt.
• Roboty edukacyjne- zestaw zaawansowany – 2 szt.
• Zestaw doświadczalny do energii odnawialnej – 2 szt.
• Zestaw laserowy do ćwiczeń z optyki geometrycznej – 1 szt.
• Zestaw do ćwiczeń z optyki geometrycznej – 1 szt.
• Zestaw różnych pryzmatów – 1 szt.
• Rura szklana – 4 szt.
• Akwarium – 2 szt.
• Teleskop – 5 szt.
• Magnesy neodymowe – 40 szt.
• Tellurium – 1 szt.
• Globus – 1 szt.
• Kompasy – 5 szt.
• Mikroskop wraz z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.
• Zestaw preparatów mikroskopowych skały i minerały – 1 szt.
• Układ Słoneczny naklejany na szybę – 1 szt.
• Demonstrator linii pola magnetycznego – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 52277,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częśc III:Wyposażenie sal laboratoryjnych w sprzęt AGD i inne wyposażenie:
• Piekarnik elektryczny – 1 szt.
• Płyta indukcyjna – 1 szt.
• Garnki – 2 szt.
• Odkurzacz – 1 szt.
• Wyrzynarka – 1 szt.
• Wiertarka – 1 szt.
• Imadło – 5 szt.
• Stacja lutownicza – 5 szt.
• Przyrząd do wycinania styropianu – 1 szt.
• Palnik gazowy – 1 szt.
• Pistolet do kleju – 5 szt.
• Zestaw narzędzi – 2 szt.
• Zacisk stolarski – 6 szt.
• Kostkarka do lodu – 1 szt.
• Wentylator – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 15368,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Częśc IV:Dostawa automatu szorująco-zbierającego i odkurzaczy piorących:
• Automat szorująco-zbierający – 1 szt.
• Odkurzacz – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 46422,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79242,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92115,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79242,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2,
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79242,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79148,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VISTA POLSKA MAGDALENA PIJANKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743013156
7.3.3) Ulica: BŁOŃSKA 47A
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont przesiewacza mobilnego Kleemann Mobiscreen MS 19 D pracujacego w ZPM Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług krajowego transportu osób w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic w okresie 12 miesięcy z podziałem na 2 zadania
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.