eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierutówŚwiadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów



Ogłoszenie z dnia 2024-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIERUTOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365866610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Bierutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713146398

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bierutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwbierutow.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d6d2f85-3c7a-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d6d2f85-3c7a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065575/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług cateringowych na potrzeby placówek oświatowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu i dostarczeniu do oddziałów przedszkolnych znajdujących się przy szkołach podstawowych w Zbytowej i w Wabienicach posiłku w postaci dwudaniowego obiadu dla około 62 dzieci dziennie w wieku od 3 do 6 lat oraz na przygotowaniu i dostarczeniu do szkół podstawowych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Bierutów jednego ciepłego posiłku wraz z pieczywem dla około 83 dzieci w wieku szkolnym. Posiłki obejmują:
- oddziały przedszkolne - dwudaniowy obiad - 62 dzieci (liczba dzieci może ulec zmianie, ponieważ jest tylko wartością szacunkową)
- szkoły podstawowe – jeden ciepły posiłek wraz z pieczywem – 83 dzieci
(liczba dzieci może ulec zmianie, ponieważ jest tylko wartością szacunkową)
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przygotowanie obiadu dwudaniowego dla około 62 dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz jednego ciepłego posiłku wraz z pieczywem dla około 83 dzieci w wieku szkolnym w okresie od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku do godzinny 11:30.
4. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy od 01.09.2023 r. do 31.12.2023 r. tj. 83 dni:
Odziały przedszkolne – Szkoła Podstawowa w Zbytowej 2.075 obiadów dwudaniowych (około 25 dzieci), Szkoła Podstawowa w Wabienicach 3.071 obiadów dwudaniowych (około 37 dzieci). Razem w oddziałach przedszkolnych 5.146 obiadów dwudaniowych (około 62 dzieci).
Szkoły Podstawowe – (jeden ciepły posiłek z pieczywem) - Szkoła Podstawowa w Bierutowie 3.735 posiłków (około 45 dzieci), Szkoła Podstawowa w Zbytowej 664 posiłków (około 8 dzieci), Szkoła Podstawowa w Wabienicach 2.490 posiłków (około 30 dzieci). Razem w szkołach podstawowych 6.889 posiłków. Powyższe dane mogą ulec zmianie w zależności od okresu i frekwencji dzieci w szkołach oraz zmian dokonywanych przez rodziców w trakcie roku szkolnego dotyczących godzin pobytu dziecka w szkole. Szkoła jako placówka feryjna zamknięta jest w okresie przerw świątecznych – zajęcia nie odbywają się w w/w okresach. Warunki dotyczące jakości i liczby przygotowywanych posiłków:
Obiad:
 zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal,
 drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal,
 kompot owocowy: gramatura nie mniej niż 150 ml na jedno dziecko,
 jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
 w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym lub rybnym wraz z surówką;/ co najmniej dwa razy w tygodniu posiłek mięsny / do każdego posiłku surówka/ Każdy posiłek powinien zawierać produkty będące źródłem białka zwierzęcego (mięso wieprzowe i wołowe, drób, ryby lub nabiał) uzupełnione o produkty będące
źródłem białka roślinnego (jarzyny, surówki, sałatki, owoce) oraz ziemniaki (zamiennie kaszę, ryż, makaron, pierogi, kopytka, kluski itp.)
 potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, nieprzetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających, barwiących lub
sztucznie aromatyzowanych,
 w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone,
 do przygotowywania posiłków zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych, dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli,
 zupy powinny być sporządzane na wywarze warzywno – mięsnym,
 posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów;
Liczba dostarczanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci w oddziałach przedszkolnych oraz w szkołach, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby dostarczanych posiłków w trakcie realizacji usługi. W przypadku zmniejszenia liczby żywionych dzieci, Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania łącznej wartości zamówienia podanej w § 3 ust. 1 i 2 umowy do pełnej wysokości, zamówienia mniejszej liczby posiłków, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń. Odziały przedszkolne mogą być
również otwarte w okresie przerw świątecznych – zajęcia odbywają się w w/w okresach w grupach zbiorczych (frekwencja dzieci w zależności od potrzeb rodziców). Osoba wyznaczona przez Dyrektora każdej placówki oświatowej będzie przekazywała informację o przewidywanej liczbie posiłków telefonicznie dzień przed dniem dostawy do godziny 14.00.
Dystrybucją posiłków zajmować się będą pracownicy Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli w zakresie zgodności dostarczonych posiłków z wymogami
Zamawiającego pod względem wagowym i podtrzymania odpowiedniej temperatury dostarczanych posiłków:
- zupy - temperatura 75 °C (+/-3°C)
- II danie - temperatura 65°C (+/-3°C).
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.),
b) do przestrzegania norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności
c) świadczenia usługi zgodnie z normami HACCP i zaleceniami SANEPID-u.
d) przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów każdej z grup.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego (np. posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, cukrzycowej uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików).
Wykonawca wystawiać będzie faktury/rachunek za każdy miesiąc, zgodnie z faktycznie dostarczaną liczbą posiłków na podstawie przedłożonego do akceptacji Zamawiającemu załącznika, określającego liczbę dzieci dla których zamówiono i dostarczono posiłki w każdym dniu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków od poniedziałku do piątku wg harmonogramu: (dopuszczalna jest modyfikacja godzin dostaw – po uzgodnieniu z Dyrektorami placówek oświatowych bądź pracownikiem
wyznaczonym przez Dyrektora):
1) obiad dwudaniowy 11:30 w oddziałach przedszkolnych.
2) jeden ciepły posiłek z pieczywem do godziny 11:30 do szkół podstawowych.
6. W sytuacjach szczególnych istnieje możliwość zmiany przez Zamawiającego godzin dostarczania posiłków z
jednodniowym wyprzedzeniem.
7. W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdy dzieci) Zamawiający ma prawo zgłosić z tygodniowym wyprzedzeniem Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków (suchy prowiant) a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu, sposobu wykonania wymaganych dostaw. Zamawiający ma również
możliwość wypisania w tym dniu z wyżywienia dzieci. Posiłki muszą być dostarczone w liczbie ustalonej po podpisaniu umowy do trzech miejsc lokalizacji:
- do siedziby Szkoły Podstawowej w Bierutowie ul. Krasińskiego 3,
- do siedziby Szkoły Podstawowej w Zbytowej, Zbytowa 59A,
- do siedziby Szkoły Podstawowej w Wabienicach, Wabienice 98,
Posiłki powinny być dostarczone w termosach i pojemnikach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
8. Zamawiający we własnym zakresie zapewni i zorganizuje wydawanie posiłków dzieciom uczęszczającym do placówek oświatowych w naczyniach Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy codzienny odbiór pojemników. Wykonawca zapewnia mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach termosów i opakowań, w których będą dostarczane posiłki,
zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74376,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101737,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74376,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471920040

7.3.3) Ulica: Rynek

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74376,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.