Ogłoszenie z dnia 2024-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIERUTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365866610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwbierutow.bip.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc3484a7-4135-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065575/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ust. ogłoszonym w BZP nr 2023/BZP 00337863/01 z dnia 2 sierpnia 2023 nie złożono żadnej oferty w części 3, 4 6, 7 i postępowanie w określonych wcześniej częściach zostało unieważnione, zaś pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a8a800eb-313e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2023”.
1.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody do stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2023 zgodnie z załącznikami cenowymi.
1.3 Załączniki cenowe będące integralną częścią OPZ, zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
1.4 Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 30%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, a wyłącznie wynagrodzenie za dostarczone artykuły żywnościowe.
1.5 Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – według zapotrzebowania Zamawiającego - w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 11:00 w terminie 1 dnia od złożenia zamówienia.
Woda musi być dostarczana samochodem własnym Wykonawcy w oryginalnych opakowaniach jednostkowych producenta opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub w oryginalnym opakowaniu producenta o gramaturze bardzo zbliżonej.
1.6 Woda objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego.
1.7 Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach
1.8 Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.
1.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
1.10 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
1.11 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
Nazwa zamówienia: woda mineralna
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8 – woda mineralna
Krótki opis przedmiotu zamówienia) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: woda mineralna 11 l galon , woda mineralna z dzióbkiem 330 ml, woda mineralna niegazowana 1,5 l, woda mineralna 5l.
Wymagania: woda źródlana, woda stołowa, świeża, bez obcych zapachów, kolor przeźroczysty, suma od 180- 210 mg/dm3 rozpuszczonych składników mineralnych - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2.
3. ZASADY RÓWNOWAŻNOŚCI – Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania towaru równoważnego tzn. posiadającego nie gorszy skład/wartości odżywcze niż określone przez Zamawiającego w przypadku, jeśli zamawiający opisał przedmiot zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 lub art. 30 ust. ustawy Pzp., pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszym OPZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - brak oferty wykonawcySEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Zakup używanego pożarniczego samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Bierutowie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu apecjalistycznego do odbioru odpadów
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI"
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
- Dostawa artykułów spożywczych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Gminnego Przedszkola Marzeń i Talentów w Dobroszycach, gmina Dobroszyce w roku 2025
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.