Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110868/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00127344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00132060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00135838/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dróg na terenie Gminy Chmielno dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gryfa Pomorskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 685 68 68
1.5.8.) Numer faksu: 58 742 59 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chmielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chmielno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.chmielno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja dróg na terenie Gminy Chmielno dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb32bd1e-b4d6-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009102/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa modernizacja dróg na terenie Gminy Chmielno. Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program inwestycji strategicznych".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110868/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11520172,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Przebudowa i rozbudowa ul. Brzozowej, ul. Garncarskiej, ul. Jesionowej w ChmielniePrzebudowa oraz rozbudowa dróg gminnych tj. ulicy Brzozowej, Garncarskiej oraz Jesionowej w Chmielnie obejmująca budowę drogi o długości ok. 1,53 km i szerokości ok. 5,5 m wraz z oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym i kanalizacją deszczową oraz przebudową kolidującej infrastruktury. Inwestycja obejmuje również budowę chodnika o szerokości ok. 2,15 m i umieszczenie 35 masztów oświetleniowych. Konstrukcja jezdni oparta jest na mieszankach mineralno – bitumicznych (asfalt). Odwodnienie obejmuje system kanalizacji deszczowej oraz układ rowów drogowych. W ramach przebudowy należy wykonać zjazdy z płyt betonowych oraz kostki betonowej oraz wyniesione przejścia dla pieszych z kostki betonowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, pismo projektanta, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
34992300-0 - Znaki uliczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 5567157,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Budowa drogi gminnej nr 154017G w ChmielniePrzebudowa drogi gminnej nr 154017G w Chmielnie obejmująca odcinek drogi o długości ok. 1,59 km i szerokości ok. 5,00 - 5,50 m. Przebudowa niniejszego odcinka obejmuje I etap przebudowy dróg gminnych nr 154017G w m. Chmielno, Bukowinki i 155511G w m. Łapalice. Przebudowa uwzględnia rozbiórkę dotychczasowej nawierzchni asfaltowej, z płyt betonowych wielootworowych i bloczków betonowych oraz budowę nowej konstrukcji opartej na nawierzchni asfaltowej. W ramach inwestycji przewidziano znaczną korektę geometrii łuków poziomych i pionowych trasy, budowę chodników, przebudowę skrzyżowań i zjazdów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992300-0 - Znaki uliczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 3326156,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 154006G w ReskowiePrzebudowa oraz rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Reskowo. Długość drogi wynosi ok. 0,6km. W zadaniu inwestycyjnym znajduje się również wykonanie drogi wewnętrznej długości ok. 0,1km. Planowana szerokość drogi wynosi ok. 5m. Konstrukcja jezdni oparta jest na nawierzchni asfaltowej. Inwestycja obejmuje wykonanie zjazdów, przepustów drogowych, rowów drogowych wyposażonych w palisady, oświetlenie uliczne, kanał technologiczny, przebudowę sieci teletechnicznej, poboczy, kanalizacji deszczowej z separatorem, oznakowania pionowego i poziomego, zabruku pachwinowego, drenażu oraz umocnień skarp płytami ażurowymi. Nawierzchnię zjazdów stanowi kostka betonowa koloru czerwonego. W ramach zadania inwestycyjnego zakłada się również wykonanie wyniesionego skrzyżowania drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, pismo projektanta, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34990000-3 - Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy
34992300-0 - Znaki uliczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1237163,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 Remont ul. Źródlanej w GarczuRemont drogi gminnej na odcinku ok. 0,32 km i szerokości ok. 5 m poprzez wymianę nawierzchni z płyt żelbetowych wielootworowych na kostkę betonową grubości 8cm ograniczoną krawężnikami betonowymi wraz z wykonaniem podbudów pod konstrukcję jezdni oraz budowa kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 614700,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 Budowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 154011 G w KożyczkowieBudowa chodnika w ciągu drogi gminnej nr 154011G w Kożyczkowie wraz z kanałem technologicznym i kanalizacją deszczową. Zakres inwestycji obejmuje budowę chodnika o szerokości ok. 2 m z kostki betonowej w dwóch odcinkach ok. 396 mb i ok. 225 mb. W ramach budowy planowana jest budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, kanał technologiczny, wzmocnienie krawędzi jezdni o szerokości 1m na styku z krawężnikiem, wykonanie przejścia dla pieszych oraz budowa kanalizacji deszczowej i elementów odwodnienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.5.) Wartość części: 774994,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7934025,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8376300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7934025,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974
7.3.3) Ulica: Kartuska
7.3.4) Miejscowość: Garcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Ogólnobudowlana ARAT 83-328 Staniszewo, ul. Kartuska 15, NIP 5891255878 - wykonanie części drogi nawierzchni asfaltowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7934025,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3498989,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4823652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3498989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO Brzeziński Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013338
7.3.4) Miejscowość: Sznurki
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROMADO - BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3498989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1965540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2571000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1965540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Szelbruk Piotr Szela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891915553
7.3.3) Ulica: Mirachowska
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1965540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 942356,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Szelbruk Piotr Szela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891915553
7.3.3) Ulica: Mirachowska
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR SZELA Usługi Ogólnobudowlane "Szelbruk"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981879,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981879,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974
7.3.3) Ulica: Kartuska
7.3.4) Miejscowość: Garcz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981879,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
więcej: Sprzęt kontrolny, bezpieczeństwa, sygnalizacyjny i oświetleniowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.