Og³oszenie z dnia 2023-05-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00261334/01 - Wynik z dnia 2023-06-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WASILKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659183
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bia³ostocka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wasilkow.pl, m.siedlecki@wasilkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.wasilkow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-34aa4296-f306-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00217870
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00020460/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34aa4296-f306-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Osoba uprawniona do komunikowania siê z wykonawcami: Marcin Siedlecki, tel. 85 71 85 400 wew. 012, e-mail: m.siedlecki@wasilkow.pl
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ, pytañ, o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez wykonawcê na wezwanie zamawiaj±cego, z wy³±czeniem oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych z ofert± za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej - poczty elektronicznej. Korespondencja nie mo¿e byæ szyfrowana. Zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nazw± lub numerem postêpowania we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. W celu skrócenia czasu udzielania wyja¶nieñ tre¶ci SWZ zamawiaj±cy zwraca siê z pro¶b± o przekazywanie wniosków, pytañ do SWZ w formie edytowalnej. Tre¶æ pytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy udostêpnia na Platformie e-Zamówienia, bez ujawniania ¼ród³a zapytania.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 i art. 117 ust. 4 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego, zakodowany w e-dowodzie tj. dowodzie osobistym z warstw± elektroniczn±).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. W przypadku wyboru formy elektronicznej zaleca siê pliki w formacie .pdf opatrywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES wewnêtrzny, a pliki w formacie innym ni¿ .pdf kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES wewnêtrzny.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020, poz. 2452), rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020, poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Protokó³ postepowania wraz z za³±cznikami jest jawny. Za³±czniki do protoko³u udostêpnia siê na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z tym ¿e oferty udostêpnia siê od chwili ich otwarcia. Zasada jawno¶ci, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostêpnianie protoko³u lub za³±czników do protoko³u odbywaæ siê bêdzie
w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Wasilków reprezentowana przez Burmistrza Wasilkowa, 16-010 Wasilków, ul. Bia³ostocka 7.
b) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem email: iod@wasilkow.pl; tel. 605 764 599.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie ……………………….…..
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza
4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
f) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania
o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 Pzp). W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 Pzp);
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego
w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp)
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
i) Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSO.271.10.2023.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opa³owego w szacunkowej ³±cznej ilo¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 55 000 litrów (55 m³)
o nastêpuj±cych parametrach technicznych:
olej opa³owy lekki PN-C-96024-L-1, okre¶lony przez normê
PN-C-96024:2020-12 lub olej opa³owy równowa¿ny
dostarczany przez Wykonawcê do poni¿szych sze¶ciu obiektów/lokalizacji:
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09135000-4 - Oleje opa³owe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni oferty sumuj±c liczbê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów (suma punktów z trzech kryteriów oceny), obliczon± wed³ug wzoru:
P = C + T + E
gdzie
P – ³±czna liczba punktów uzyskana przez ofertê ocenian±
C – liczba pkt przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
T - liczba pkt przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Termin dostawy”
E - liczba pkt przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Emisja spalin”
Oferty bêd± oceniane (spo¶ród nieodrzuconych ofert) w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawcê. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów (suma punktów wynikaj±cych z powy¿szych kryteriów). Pozosta³ym Wykonawcom spe³niaj±cym wymagania kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom okre¶lonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o podane kryteria wyboru.
Przy wyborze i ocenie z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami, które bêd± posiada³y okre¶lone ni¿ej znaczenie:
Cena (C) – waga 60% (maks. 60 pkt)
Termin dostawy (T) – waga 30% (maks. 30 pkt)
Emisja spalin (E) – waga 10% (maks. 10 pkt)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: EMISJA SPALIN
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie oleju opa³owego objêtego przedmiotem zamówienia.
W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego warunek zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia w odpowiednim zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca do³±cza z ofert± aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie okoliczno¶ci o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê, zgodne z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) – zgodne z za³±cznikami nr 4 do SWZ;
d) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy), o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp – zgodne z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
2.1 w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp oraz o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie okoliczno¶ci o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê – zgodnego z za³. nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
b) odpisu lub informacji wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Powy¿szy dokument sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2 w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych odpowiedniego zezwolenia, licencji koncesji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów dzia³alno¶ci regulowanej tj.
aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Formularz ofertowy i pozosta³e dokumenty lub o¶wiadczenia wchodz±cew sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert± podpisuje osoba uprawniona lub osoby uprawnione. Zamawiaj±cy przez osobê uprawnion± rozumie odpowiednio:
a) osobê, które zgodnie z odpowiednimi przepisami jest uprawniona
do sk³adania o¶wiadczeñ woli w zakresie praw i obowi±zków maj±tkowych wykonawcy;
b) pe³nomocnika ustanowionego przez wykonawcê;
c) pe³nomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w tym w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mog± wyst±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron umowy i pod warunkiem, ¿e nie naruszaj± przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych istotnych zmian umowy, w przypadku:
1) ustawowej zamiany stawek podatku VAT w okresie realizacji umowy,
2) zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego lub rachunku bankowego stron,
3) zmiany nazwy zaoferowanego oleju opa³owego, tylko w przypadku zmiany nazwy oleju przez producenta, przy zachowaniu parametrów okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 1 a do umowy.
3. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-24 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia dostarczany przez Wykonawcê do poni¿szych sze¶ciu obiektów/lokalizacji:Lokalizacja A, Przychodnia Zdrowia w Wasilkowie,
ul. Kryñska 32, Wasilków
Lokalizacja B, Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Wasilkowie,
ul. Supra¶lska 21, Wasilków
Lokalizacja C, OSP w Wasilkowie/ ¦wietlica w Wasilkowie
ul. Dworna 19, Wasilków
Lokalizacja D, ¦wietlica wiejska w Rybnikach,
Rybniki 1, Rybniki
Lokalizacja E, OSP w Jurowcach/ ¦wietlica w Jurowcach
ul. Zagórna 6, Jurowce
Lokalizacja F, filia Szko³y Podstawowej w Jurowcach,
ul. Wasilkowska 2, Jurowce.
INNE PRZETARGI WASILKÓW
- Sukcesywna dostawa p³odów rolnych, warzyw i owoców
- Przebudowa z rozbudow± drogi gminnej nr 105338B - ul. Nadrzecznej w Wasilkowie
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
wiêcej: przetargi WASILKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej OSTOJA w So¶nicowicach"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do kot³owni Szko³y Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Moczarach w 2025 r."
wiêcej: Oleje opa³owe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.