Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00109372/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jordanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 91 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7f4e662-b1f2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f4e662-b1f2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019340/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie robót budowlanych w obrębie infrastruktury drogowej Miasta Jordanowa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont obiektów mostowych oraz remonti przebudowa dróg gminnych; usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi,. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio:
Część I -Wykonanie robót budowlanych
1) „Remont kładki dla pieszych w ciągu ulicy Kolejowej na rzece Skawie w miejscowości
Jordanów woj. małopolskie, powiat suski”;
2) „Remont mostu w ciągu ulicy Batalionów Chłopskich na potoku Strącze nr drogi 5292 w km 0+290 w miejscowości Jordanów woj. małopolskie, powiat suski”;
3) „Remont mostu w ciągu ul. Malejowskiej na potoku Malejówka nr działki drogowej 5456/1, 5503 w km drogi 0+850 w miejscowości Jordanów woj. małopolskie, powiat suski”;
4) „Remont mostu do osiedla Zagrody na rzece Skawie w miejscowości Jordanów woj. małopolskie, powiat suski”;
5)„Remont drogi gminnej - ul. Hajdówka nr 440517K w km: odc. 1 od 0+000,00 do 0+155,00; odc. 2 od 0+225,00 do 0+455; odc. 3 od 0+750 do 1+255; odc. 4 od 0+155,00 do 0+225,00 położonej na działce nr ewid 3965/10, 5547/3 w miejscowości Jordanów”;
6)„Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 5634/1, obręb 0001 Jordanów , Gmina Miasto Jordanów”.
Roboty budowlane:
a) obiekty mostowe:
- roboty pomiarowe i rozbiórkowe
- roboty montażowe pomostu i wyposażenia
- roboty związane z rurociągiem stalowym
- naprawa przyczółków mostu
- roboty na dojazdach do mostu – w 2 fazach połówkowo
- naprawa ściany oporowej od górnej wody str. Prawa
- roboty związane z podparciem dźwigarów i pomostu na czas robót oraz wymianą łożysk
- w 2 fazach połówkowo
- roboty związane z dźwigarami stalowymi mostu
- naprawa przyczółków mostu
- roboty związane z filarami kładki
- naprawa przyczółków kładki
- roboty na dojściach do kładki
- projekt i oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu
b) drogi:
- roboty przygotowawcze
- odwodnienie
- podbudowa i nawierzchnia
- umocnienie korpusu drogi
- roboty wykończeniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 2536543,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont obiektów mostowych oraz remonti przebudowa dróg gminnych; usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi,. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio:
Część II Wykonanie robót budowlanych:
1)„Przebudowa drogi gminnej Jordanów-ul. Generała Maczka -boczna - do TR – do TAPI 440527K położonej na działce nr ewid. 5707/1 w miejscowości Jordanów w km 0+165 – 0+415”;
2)„Remont drogi gminnej Jordanów-ul. Generała Maczka -boczna Nad Las nr 471017K w km od 0+000 – 0+320,00 położonej na działce nr ewid. 5350 w miejscowości Jordanów”;
3)Budowa odwodnienia drogi gminnej nr 440525K ul. Gen. Maczka – boczna „Targowica pętla” na odcinku od km 0+150 – km 0+291 w miejscowości Jordanów, zlokalizowanego na działkach nr 5426/4, 2052/1, 5342, 2055/2, obręb 0001 Jordanów”;
4) „Remont drogi gminnej na działce nr ewid. 5363 położonej w Jordanowie przy ul. Generała Maczka-bocznej”;
5)„Remont drogi gminnej ul. Krasińskiego 440523K na działkach nr ewid. 5423, 2111/1, 2114, 2115/1, 2115/2, 2116, 2117/1, 2118/1, 2119, 2120, 2121, 2122, 2123, 2125 w miejscowości Jordanów w km 0+000 - 0+233”- II etap;
6)„Remont drogi gminnej na działkach nr ewid. 2149/2, 2149/1, 2148/2, 2147/4, 2148/1, 2147/1 położonej w Jordanowie przy ul. Konopnickiej”;
7)„Remont drogi gminnej na działkach nr ewid. 6049/1, 5840/7, 5841/8, 5842/10 położonej w Jordanowie przy ul. Słowackiego”;
Roboty budowlane:
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne i nawierzchniowe
- podbudowa i nawierzchnia
-pobocze drogi
- odwodnienia
- uzupełnienie podbudowy i nawierzchni po wykonaniu odwodnienia
- chodnik dla pieszych
- usuniecie przełomów w konstrukcji nawierzchni
- roboty wykończeniowe
- zjazdy indywidualne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 2564475,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont obiektów mostowych oraz remonti przebudowa dróg gminnych; usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi,. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio:
Część III Wykonanie robót budowlanych
1)„Remont drogi na działce nr ewid. 3980/38 – Przemysłowa-boczna w Jordanowie”;
2)„Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewidencyjny 6130/2, 6131/2 jedn. ewid.121501_1 Jordanów, obręb 0001 Jordanów”;
3)„Remont drogi gminnej polegający na remoncie chodnika dla pieszych na działkach nr ewid. 6044/5, 5826/1, 5825/1, 6044/2, 6041/3, 6044/2, 6041/3, 6044/1, 5824/5 , 5824/1, 6044/3 położonej w Jordanowie przy ul. Kopernika”;
4)„Remont drogi na działce ewidencyjnej nr 5541 położonej w Jordanowie przy ul. Św. Anny”;
5)„Remont drogi na działce ewidencyjnej nr 5533, ul. Jana Pawła w Jordanowie”;
6)„Remont drogi gminnej na działkach nr ewid. 5510/1, 3383/1, 3384/1, 3388/1, 5506 położonej w Jordanowie przy ul. Mickiewicza”.
Roboty budowlane:
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- podbudowa drogi
- elementy odwodnienia drogi
- przepust drogowy
- mur żelbetowy
- umocnienie skarp płytami ażurowymi
- roboty nawierzchniowe
- nawierzchnia na drodze
- pobocze drogi
- zjazdy indywidualne
- roboty wykończeniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1937995,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: remont obiektów mostowych oraz remonti przebudowa dróg gminnych; usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlanymi,. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części obejmujące odpowiednio:
Część IV – sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach części I-III;
Główny kod CPV :71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi
Usługa kod CPV: 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego
Usługa kod CPV: 71521000-6 - usługi nadzorowania placu budowy
Usługa kod CPV: 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 140780,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4953187,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4953187,05 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2376979,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4953187,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2376979,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUK-SPEC-PLUS Przedsiębiorstwo Budowlane Piotr Gancarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120751087
7.3.3) Ulica: Sleszowice 70 a
7.3.4) Miejscowość: Zembrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 34-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2923684,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2360374,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2360374,19 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory i projekty drogowe mgr inż. Grzegorz Żyliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365125405
7.3.3) Ulica: Osiedle Na Wzgórzach 30 lokal 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-725
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BRUK - SPEC - PLUS" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE Piotr Gancarczyk
jakie przetargi wygrała firma
"BRUK - SPEC - PLUS" PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE Piotr Gancarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.