eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyRemont alejek zlokalizowanych na terenie miejskim w parku "Matki Polskiej Królowej Polski" w Kartuzach.



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont alejek zlokalizowanych na terenie miejskim w parku „Matki Polskiej Królowej Polski” w Kartuzach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/751124

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont alejek zlokalizowanych na terenie miejskim w parku „Matki Polskiej Królowej Polski” w Kartuzach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aaf1bdc-d516-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045719/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont alejek w parku przy ul. Gen. J. Hallera w Kartuzach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169282

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie alejek zlokalizowanych na terenie miejskim w parku „Matki Polskiej Królowej Polski” w Kartuzach.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót:
1) Roboty przygotowawcze:
a) demontaż i montaż ławek parkowych (istniejących),
b) demontaż i montaż koszy parkowych (istniejących),
c) rozebranie wywiezienie i utylizacja kamienia polnego występującego wzdłuż alejek wraz z likwidacją taśmy plastikowej zielonej,
d) frezowanie asfaltu do głębokości 1 cm, czyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową,
e) dowóz destruktu asfaltowego do 10 km zgodnie z dyspozycją Zamawiającego,
2) Roboty montażowe alejek:
a) montaż obrzeży betonowych 8x30x100 cm w kolorze grafitowym,
b) naprawa ubytków w istniejącym asfalcie,
c) nawierzchnia alejek z mieszanek mineralno – bitumicznych z domieszkami
z mastyksu grysowego koloru szarego o grubości 4 cm,
d) mechaniczne zagęszczenie ułożonej mieszanki mineralno – asfaltowej,
3) Roboty montażowe schodów terenowych (w kierunku poczty):
a) demontaż płyt chodnikowych i obrzeży wraz z wywiezieniem i utylizacją,
b) montaż schodów z kostki betonowej gr. 6 cm grafitowej wraz z obrzeżami,
4) Roboty montażowe schodów przy Kapliczce, ul. gen. J. Hallera i przy figurce Matki Boskiej:
a) mechaniczne czyszczenie, frezowanie oraz nałożenie warstwy betonu gr 3 cm na stopnie i czołówki schodów,
b) montaż nowych poręczy, z dwóch stron, przy schodach (przy figurce Matki Boskiej) ze stali oc., malowanych proszkowo, kolor czarny zgodnie z poręczami istniejącymi w parku,
5) Roboty różne:
a) czyszczenie murków z kostki kamiennej wraz uzupełnieniem zniszczonych i brakujących,
b) malowanie znaków poziomych (linia rozgraniczająca ścieżkę rowerową i chodnika, znaki graficzne – oznakowanie ścieżki rowerowej),
c) oczyszczenie i zeszlifowanie oraz malowanie metalowej barierki parkowej na kolor czarny wraz z naprawą wygiętych elementów elementu barierki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204270,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239542,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204270,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Rafał Lehmann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-112-30-88

7.3.3) Ulica: ul. Starowiejska 62

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204270,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.