eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinPrzebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Makuszyńskiego 15 w Radlinie na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu oraz instalacjami wewnętrznymi.



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego przy ul. Makuszyńskiego 15 w Radlinie na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu oraz instalacjami wewnętrznymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radlin

1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258658

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15

1.4.2.) Miejscowość: Radlin

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-310

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.4.7.) Numer telefonu: 32 4590 221

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radlin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218004

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00093491/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.1. Data zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
2022-03-10

Po zmianie:
2022-06-14

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Przyczyny dokonania zmian umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
1.Wykonanie lukarny z blachodachówki karpiówki przy istniejącym spadku nie daje gwarancji szczelności pokrycia w miejscu łączeń-poddasze nieużytkowe, zrezygnowano z wykonania lukarny na rzecz doświetlenia poddasza oknem dachowym. 2. W stropie piętra odkryto dwuteowniki,które należało usunąć. 3. Rozbiórka stropów-natrafiono na ściągi stalowe, które były wbudowane w trakcie wznoszenia murów zewnętrznych a nie były uwidocznione na zewnętrznych ścianach budynku.
3. W związku z przedłużającą się sytuacją epidemiologiczną, Wykonawca miał problem z utrzymaniem stałej liczby pracowników na budowie. Część pracowników przechodziła COVID-19 a pozostali byli zmuszeni poddać się obowiązkowej kwarantannie,co spowodowało reorganizację pracy, która skutkuje niedotrzymaniem terminu umowy. 4.Dodatkowym elementem uzasadniającym przesunięcie terminu było prowadzenie robót związanych z wymianą ciepłociągu w drodze dojazdowej do żłobka i niemożność wykonania drogi w założonym wcześniej terminie.

Po zmianie:
1.Podwykonawca posiłkował się pracownikami z Ukrainy. Wybuch wojny spowodował, iż większa część pracowników wróciła do swojej ojczyzny w celu zaciągnięcia się do wojska. Efektem wybuchu wojny jest problem z dostępnością materiałów budowlanych. 2.Przedłużająca się sytuacja epidemiologiczna spowodowała problem z utrzymaniem stałej liczby pracowników na budowie ze względu na zachorowalność na COVID-19, a pozostali byli zmuszeni poddać się obowiązkowej kwarantannie. 3.Okres wymiany licznika jednofazowego na trójfazowy przez firmę Tauron Dystrybucja. Istniejące zasilanie nie pozwalało na użycie sprzętu tynkarskiego co skutkowało konieczność przeorganizowania placu budowy i szukania alternatywnych źródeł zasilania.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
1.Rozebraniem murków lukarny, koniecznością wstawienia dodatkowego okna dachowego i uzupełnienia konstrukcji dachu.2.Usuniecie dwuteowników stalowych.3.Ściągi w stropach pozostawiono, w nowej klatce schodowej wycięto i dospawano blachy w celu zabezpieczenia. Sztywność konstrukcji zapewni dodatkowo nowa, żelbetowa klatka schodowa.4.Wykonanie dodatkowego zbiornika na wody opadowe z dachu budynku wraz z podłączeniem do odprowadzenia wód z rynien i rur spustowych.5.Przedłużenie terminu realizacji umowy.

Po zmianie:
Zmiana terminu wykonania z dn. 30.06.2022 r. na 5.08.2022 r.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5.1. Wartość zmiany umowy

Przed zmianą:
33956,13

Po zmianie:
0,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5.3. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Numer ogłoszenia w BZP o zmianie umowy

Przed zmianą:
2021/BZP 00260314/01,2022/BZP 00082548/01

Po zmianie:
2021/BZP 00260314/01,2022/BZP 00082548/01,2022/BZP 00093491/01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.