eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki"Adaptacja na sale lekcyjne pomieszczeń w budynku A i B Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach"



Ogłoszenie z dnia 2022-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja na sale lekcyjne pomieszczeń w budynku A i B Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570532899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wlkp. 25

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zs2-wronki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs2-wronki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.zs2wronki.powiat-szamotuly.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja na sale lekcyjne pomieszczeń w budynku A i B Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13736389-d838-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145895/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja części pomieszczeń na sale lekcyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2720.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na sale lekcyjne
1. Sala nr 1 (połączenie istniejących pomieszczeń archiwum i Administracji
1.1.Rozbiórka ścianek z płyt gipsowo kartonowych
1.2.Rozbiórka wykładziny podłogowej
1.3.Remont ścian - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich - poszpachlowanie ścian i sufitów - malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi (ściany farby odporne na szorowanie lateksowe) 1.4.Remont posadzek - wykonanie warstw wyrównawczych pod wykładziny - ułożenie wykładziny obiektowej PCV zgrzewanej
1.5.Wymiana stolarki drzwiowej
1.6.Instalacja elektryczna – wymiana opraw oświetleniowych
2. Sala nr 2 (zagospodarowanie pomieszczenia w warsztatach)
2.1.Wykończenie ścian - zamurowanie istniejących otworów i podmurowanie do stropu - wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat III - poszpachlowanie ścian - malowanie ścian (farby odporne na szorowanie lateksowe)
2.2.Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości: 60 cm
2.3.Remont posadzek - wykonanie warstw wyrównawczych na istniejącym podłożu cementowym pod wykładziny rulonowe - ułożenie wykładziny obiektowej PCV zgrzewanej
2.4.Montaż stolarki drzwiowej
2.5.Instalacja elektryczna - demontaż istniejącego oświetlenia - montaż opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym - wykonanie instalacji oświetlenia - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 2.6.Wykonanie instalacji ogrzewania – wstawienie grzejnika płytowego 3 szt.
3. Archiwum (zagospodarowanie pomieszczenia w warsztatach)
3.1.Wykończenie ścian - zamurowanie istniejących otworów i podmurowanie do stropu - wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat III - poszpachlowanie ścian - malowanie ścian (farby odporne na szorowanie lateksowe)
3.2.Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości: 60 cm
3.3.Remont posadzek - wykonanie warstw wyrównawczych na istniejącym podłożu cementowym pod wykładziny - ułożenie wykładziny obiektowej PCV zgrzewanej
3.4.Montaż stolarki drzwiowej
3.5.Instalacja elektryczna - demontaż istniejącego oświetlenia - montaż opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym - wykonanie instalacji oświetlenia - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 3.6.Wykonanie instalacji ogrzewania – wstawienie grzejnika płytowego
4. Korytarz (zagospodarowanie pomieszczenia w warsztatach)
4.1.Wykończenie ścian - zamurowanie istniejących otworów i podmurowanie do stropu - wykonanie tynków cementowo-wapiennych kat III - poszpachlowanie ścian - malowanie ścian (farby odporne na szorowanie lateksowe)
4.2.Wykonanie ścianki oddzielającej z płyt GK (warsztaty od planowanej klasy i archiwum) 4.3.Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych z zastosowaniem profili poprzecznych o długości: 60 cm
4.4.Remont posadzek - wykonanie warstw wyrównawczych pod okładziny z płytek ceramicznych - ułożenie posadzek z płytek wraz z cokolikami
4.5.Montaż stolarki drzwiowej
4.6.Instalacja elektryczna - demontaż istniejącego oświetlenia - montaż opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym - wykonanie instalacji oświetlenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189755,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189755,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189755,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MACIEJ OLECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631842083

7.3.3) Ulica: WINIARY 12

7.3.4) Miejscowość: WINIARY

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189755,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-27 do 2022-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.