Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142829/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niechcicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7429391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niechcicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4ce220-c713-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056244/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niechcicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2390550,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Szkoły Podstawowej
w Niechcicach.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
1. Przygotowanie placu budowy (w tym organizację ruchu w otoczeniu budowy, wdrożenie organizacji ruchu na czas budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej).
2. Częściową rozbiórkę komina zewnętrznego.
3. Rozbiórkę wiaty stalowej.
4. Zamurowanie części okien sali gimnastycznej,
5. Powiększenie otworów okiennych w elewacji przy głównym wejściu prowadzącym do budynku szkoły.
6. Wymiana drzwi zewnętrznych do budynku.
7. Wymiana stolarki okiennej.
8. Ocieplenie ścian cokołu – styropian XPS 70-035 gr.16cm.
9. Ocieplenie ścian zewnętrznych – styropian EPS 70-036 gr. 16cm.
10. Ocieplenie dachu wentylowanego – wełna mineralna granulowana gr. 22cm.
11. Ocieplenie dachu Sali gimnastycznej – styropapa gr 22cm.
12. Montaż parapetów zewnętrznych.
13. Wykonanie odwodnienia dachu za pomocą grawitacyjnego systemu odwodnienia powierzchniowego; rynny i rury spustowe PVC, kolor grafitowy.
14. Przebudowa istniejących dojść i utwardzeń (z wyjątkiem chodnika zaznaczonego kolorem różowym – załącznik nr 1 do opisu zamówienia).
15. Wykonanie instalacji odgromowej budynku.
16. Niezbędne badania, pomiary wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
17. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2463834,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3348834,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2463834,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przredsiębiorstwo Budowlane ALGOS Andrzej LAsek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710103687
7.3.3) Ulica: ZAlesicka 94
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ LASEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ LASEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2463834,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROZPRZA
- Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2025.
- Zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu gminy Rozprza na rok 2025.
więcej: przetargi ROZPRZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.