Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00033318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CIECHANOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130355722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gostkowska 83
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236722242
1.5.8.) Numer faksu: 233067070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@pukciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1437bd02-b060-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
komunalna Sp. z o. o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1437bd02-b060-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/U/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 795600
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w Załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z póź. zm).
1.1. Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie więcej niż 1 300 Mg ( z zastrzeżeniem możliwości przekazania mniejszej ilości w okresie obowiązywania umowy lecz nie mniejszej niż 700 Mg) .
1.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości odpadu w okresie obowiązywania umowy , a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
1.3. Odpady wielkogabarytowe przeznaczone do dalszego zagospodarowania pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów (wystawki). Odpady są już rozdrobnione i przygotowane do odbioru.
1.4. Odbiór odpadów wielkogabarytowych będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) lub też telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór odpadów odbywał się będzie z instalacji komunalnej w Woli Pawłowskiej. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego.
1.5 Odpady winny być odbierane przez Wykonawcę przy użyciu samochodów sprawnych technicznie, przystosowanych do odbioru i transportu odpadów, odpowiednio oznakowanych oraz umożliwiających zabezpieczenie odpadów podczas transportu
1.6.Każdorazowy odbiór odpadów i przyjęcie ich do instalacji celem zagospodarowania zostanie potwierdzony kartą przekazania odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. w elektronicznym systemie ewidencji odpadów za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z póź. zm).
1.7 Dokumenty, o których mowa w pkt 1.5 powyżej stanowić będą podstawę do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
1.8 Wykonawca, po każdym miesiącu wykonania usługi zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie o sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem wraz ze wskazaniem instalacji (nazwy i adresu), w której przedmiotowe odpady zostały podane procesowi odzysku R.
1.9. Przejęcie odpadów następuje po zakończeniu załadunku odpadów przez Zamawiającego na środek transportu podstawiony do odbioru odpadów przez Wykonawcę.
1.10 Odpady przekazane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt.
1.11 Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje wzór umowy ( załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie prawne:Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert, wpłynęły trzy oferty:
Oferta n r 1 PPHU ABBA-EKOMED Sp. z o. o.
ul. Filomatów Pomorskich 8,
87-100 Toruń
Cena ofert brutto 2 338 700,00 zł
Oferta nr 2 PHP OLEJNIK Sp. z o. o. Wąbiewo 26, 64-061 Kamieniec Cena oferty brutto - 1 319 760,00 zł
Oferta nr 3 Konsorcjum firm:
Green-Eko Sp. z o. o. ( Lider konsorcjum) ul. Milewskiego 10, 62-700 Turek
Ap-logic Sp. z o. o. (Partner konsorcjum) ul. Fabryczna 2, 98-220 Zduńska Wola Cena oferty brutto 835 380,00 zł
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 850 000 zł brutto.
Oferta nr 3 Konsorcjum firm: Green-Eko Sp. z o. o. ( Lider konsorcjum) ul. Milewskiego 10, 62-700 Turek i Ap-logic Sp. z o. o. (Partner konsorcjum) ul. Fabryczna 2, 98-220 Zduńska Wola, która zawierająca najniższą cenę została odrzucona na postawie art. 226 ust. 1 pkt 2c) ustawy Pzp.
Przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu za Halą Pułtuską poprzez utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej - zad. pn. ,,Rewitalizacja terenu za Halą Pułtuską - etap II"
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Remonty w placówkach oświatowych 2025
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych od SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Likwidacja ognisk rośliny inwazyjnej na terenie inwestycji "Projekt i rozbudowa drogi krajowej nr 61 do parametrów klasy GP na odcinku Legionowo - Zegrze Południowe
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.