Og³oszenie z dnia 2024-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00256524/01 - Wynik z dnia 2024-03-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTU£ACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: 612932152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bfca34c-d488-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00218368
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00044204/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bfca34c-d488-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl; kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zak³adce „Centrum Pomocy”;
PE£EN ZAPIS W SWZ, OGRANICZENIE FORMULARZ DO 1000 ZNAKÓW
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja w postêpowaniu
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu poczty, e-mail: kosickas@zdp-szamotuly.pl
lub Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Kaczmarek – Inspektor ds. dróg, tel. +48 612924032, email: kosickas@zdp-szamotuly.pl; kaczmarekm@zdp-szamotuly.pl
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne;
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zak³adce „Centrum Pomocy”;
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania;
6) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
7) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
8) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
9) W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza
do komunikacji”).
11) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego
siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
PE£EN ZAPIS W SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9bfca34c-d488-11ee-8305-7e4937eb936d
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 16. Ochrona danych osobowych zebranych przez zamawiaj±cego w toku postêpowania
1) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych,
ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
3) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez e-mail: iod@zdp-szamotuly.pl, lub pisemnie: ul. B. Chrobrego 6, 64-500 Szamotu³y.
4) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo w m. Nojewo na odcinku 990 mb. ZDP.272.2.2024
5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
6) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7) Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 4) powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
8) Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
9) W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku
z udzia³em w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w Formularzu ofertowym.
PE£EN ZAPIS W SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
Klauzule informacyjne RODO Zamawiaj±cego s± dostêpne na stronie: http://zdp-szamotuly.pl
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, z pó¿n. zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegaj±cym na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1875P Nojewo – Buszewo
w m. Nojewo na odcinku 990 mb.
Za³o¿eniem jest wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1875P
w m. Nojewo na d³ugo¶ci ok. 990m (km 0+004,75 – 0+995,00).
Zakres prac bêdzie polega³ na :
- wykonaniu remontu nawierzchni na d³ugo¶ci ok 160,5m wraz remontem krawêdzi
nawierzchni.
- wykonaniu przebudowy nawierzchni na d³ugo¶ci ok 834,5m wraz remontem krawêdzi
nawierzchni.
- wykonaniu zjazdów zwyk³ych z kostki betonowej i nawierzchni asfaltowej
- wykonaniu umocnienia poboczy p³ytami betonowymi
W celu poprawienia bezpieczeñstwa ruchu drogowego zaprojektowano:
- wykonanie przebudowy istniej±cego chodnika z kostki betonowej o szeroko¶ci 1,5m do
szeroko¶ci 2,0:
- strona prawa km 0+004,75 – 0+040,35
- wykonanie chodnika z kostki betonowej o szeroko¶ci 2,0m:
- strona prawa km 0+040,35 – 0+129,535
- strona lewa km 0+097,25 – 0+148,50
- wykonanie remontu istniej±cego chodnika z kostki betonowej i zjazdów o nawierzchni
asfaltowej poza pasem drogowym (dz nr ewid. 311/4) z uwagi na nawi±zanie
wysoko¶ciowe do przebudowywanej nawierzchni drogi - strona prawa km 0+129,35 –
0+162,55
- wykonanie peronu wysiadkowego przy przystanku autobusowym
- wykonaniu wyniesionego przej¶cia dla pieszych - nawierzchnia z kostki betonowej
koloru czerwonego,
- wykonanie zatoki postojowej przy szkole,
- wprowadzeniem oznakowanie uzupe³niaj±cego i poprawiaj±cego bezpieczeñstwo ruchu
drogowego. Projekt organizacji ruchu stanowi± odrêbne opracowanie.
Zakres inwestycji obejmuje( bran¿a drogowa):
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- zabezpieczenie terenu budowy
- oczyszczenie poboczy gruntowych ,
- oczyszczenie przydro¿nych rowów z zaro¶li oraz wysokich traw,
- przewiduje siê wycinkê drzewa w km 0,077,50 i karczowanie pnia, - wywiezienie drewna na
miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego – w przypadku braku zgody na wycinkê przewiduje
siê wykonie lokalne zwê¿enie chodnika do 1,5m
- rozbiórka elementów betonowych,
- rozbiórka nawierzchni zjazdów z kostki betonowej,
- rozbiórka nawierzchni zjazdu z betonu asfaltowego,
- rozbiórka istniej±cego chodnika o szeroko¶ci 1,5m
- frezowanie profiluj±ce nawierzchni gr.0-3cm ¶r 2cm (w miejscach nierówno¶ci)
- frezowanie nawierzchni na po³±czeniach 0-4cm,
b) roboty remontowe
- regulacja wysoko¶ciowa istniej±cego zjazdu z kostki betonowej (rozebranie i ponowne
u³o¿enie na podsypce cementowo piaskowej)
- remont krawêdzi istniej±cej nawierzchni asfaltowej
c) wykonanie elementów betonowych
- u³o¿enie krawê¿ników betonowych 15x30cm na ³awie betonowej (C12/15),
- u³o¿enie krawê¿ników betonowych najazdowych 15x22cm na ³awie betonowej (C12/15),
- u³o¿enie oporników betonowych 12x25cm na ³awie betonowej (C12/15),
- u³o¿enie obrze¿y betonowych 8x30cm na ³awie betonowej (C12/15),
- u³o¿enie palisady betonowej 12x18x80cm i 12x18x130cm (lub w dwóch rzêdach 12x18x80) na
³awie betonowej (C12/15) przy chodniku w miejscu skarpy wykopu.
d) roboty ziemne i podbudowy
- wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów
betonowych
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydro¿nych
- profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego pod zjazdy,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa zwi±zanej cementem pod zjazdy i chodniki i
nawierzchniê drogi
- wykonanie podbudowy asfaltowej na krawêdzi jezdni
e) roboty nawierzchniowe:
- wykonanie nak³adki asfaltowej - warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego - od km 0+004,75
do km 0+160,50,
- wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni jezdni - warstwa wi±¿±cej (wyrównawczej)
+ warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego - od km - 0+160,50 do km 0+995,00,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni miejsc postojowych przy szkole oraz krawêdzi nawierzchni
(warstwa podbudowy + warstwa wi±¿±ca + warstwa ¶ciera z betonu asfaltowego)
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8cm
Uwaga: na krawêdzi chodnika od strony jezdni wykonaæ pasek o szeroko¶ci 0.2m z kostki betonowej koloru czerwonego (kostka typu ceg³a)
f) roboty wykoñczeniowe
- wykonanie umocnienia pobocza p³ytami betonowymi PDTP,
- wykonanie po³±czenia nawierzchni asfaltowej z umocnionym poboczem p³ytami PDTP kostk± betonow± (bez fazy) gr. 6cm uk³adanej na ³awie betonowej (C12/15),
- profilowanie poboczy gruntowych wraz humusowaniem gr, 10cm z obsianiem traw±
Po przebudowie nale¿y wdro¿yæ docelowego oznakowania (sta³ej organizacji ruchu), projekt zosta³ przedstawiony w dokumentacji projektowej za³±cznik nr 1b oraz poinformowaæ minimum 10 dni wcze¶niej zamawiaj±cego celem z³o¿enia zawiadomieñ o wprowadzeniu sta³ej organizacji ruchu.
Lokalizacjê inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w za³±czniku 1a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w za³±cznikach:
nr 1a – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1b – SOR(OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 1d - Przedmiar Robót
nr 2 – Projekt umowy
dostêpnych na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do u¿ywania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z pó¼n. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z pó¼n. zm.) oraz innych przepisów – rozporz±dzeñ wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim maj± zastosowanie.
UWAGA:
Wy³oniony wykonawca ma obowi±zek wykonania i ustawienia tablic informacyjnych
o dofinansowaniu zadania zgodnie z rozporz±dzeniem w terminie nie pó¼niej ni¿ 14 dni od przekazania placu budowy.
Wy³oniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowi±zek przed przyst±pieniem do prac opracowaæ i przedstawiæ do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powsta³e w toku w³asnych prac odpady oraz za w³a¶ciwy sposób postêpowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa siê bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy publikuje kopiê umowy o dofinansowanie w celu zapoznania Wykonawców z zasadni finansowania i rozliczenia inwestycji.
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówieniaNa podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ZAPIS W SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
OKREZLONO W SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ.2) Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3) Z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w przypadku, o którym mowa w ust. 1, mo¿e wyst±piæ ka¿da ze stron.
4) We wniosku o dokonanie zmian, Strona winna uzasadniæ konieczno¶æ takich zmian.
W przypadku niewystarczaj±cego uzasadnienia, Zamawiaj±cy ma prawo nie wyraziæ zgody na dokonanie zmian Umowy.
5) Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e SWZ lub zapisy projektowanych postanowieñ umowy stanowi± inaczej;
6) zawsze dopuszczalne s± zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1–4 uPzp.
- jednak¿e nie stanowi to obowi±zku, z którego Wykonawca móg³by wnosiæ roszczenie wobec Zamawiaj±cego.
7) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy, zgodnie z zapisami projektu umowy – za³. nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-10
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowo¶ci Stanis³awów, Gmina Stanis³awów
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.