Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098740/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00110126/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4805df-9b15-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011272/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Oddziału GDDKiA w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.KA.D-3.2421.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszy, tonerów
i materiałów eksploatacyjnych dla GDDKiA Oddział w Katowicach. Materiały będące przedmiotem zamówienia i określone w Formularzu Asortymentowo-Cenowym będą dostarczone przez Wykonawcę na adres: GDDKiA Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice Dostawy materiałów będą odbywać się sukcesywnie, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy poszczególnych materiałów realizowane będą, w czasie do 5 dni roboczych. Dostawy poszczególnych materiałów odbywać się będą w dniach pracy Oddziału GDDKiA tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:00, licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299985,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299985,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299985,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA JERZY WASIELA, BARTOSZ SZOSTAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120982154 NIP: 5492377143
7.3.3) Ulica: UNII EUROPEJSKIEJ 10
7.3.4) Miejscowość: OŚWIĘCIM
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA JERZY WASIELA, BARTOSZ SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA JERZY WASIELA, BARTOSZ SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299985,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Czynna ochrona w obszarach Natura 2000 w podziale na 2 części...
- "Świadczenie usług porządkowych w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczenia ...
- Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego wraz z dostawą części zamiennych.
- Utrzymanie przepompowni wód deszczowych stanowiącej element systemu odwodnienia drogi ekspresowej S-86 - przepompownia automatyczna w km 20+500, jezdnia prawa w Sosnowcu
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie przeglądów przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- "Remont dachu budynku położonego w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 polegający na wykonaniu prac odtworzeniowych".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek użytkowanych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach z podziałem na 2 zadania
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i nośników danych.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.