Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130008/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa - modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1908W, 1920W wraz z budową mostu na rzece Krępiance (2 zadania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdpl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdplipsko.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.powiatlipsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa - modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1908W, 1920W wraz z budową mostu na rzece Krępiance (2 zadania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80d1c2ee-bf2c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa-modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 1908W, 1920W wraz z budową mostu na rzece Krępiance (2 zadania)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDP.TP.04.PD.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1908 W Wielgie – Łaziska – Gołębiów w km 8+067,00 ÷ 12+057,00 długości 3 990,00mb (kilometraż lokalny tj. 0+000,00 - oś drogi krajowej nr 79, km 0+008,00 początek opracowania, granica pasa drogowego drogi nr 79 do km 3+998,00 koniec opracowania). Celem inwestycji jest polepszenie bezpieczeństwa i warunków ruchu na omawianej drodze powiatowej.
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:
Zakres robót przy przebudowie drogi w km 0+008,00 do 2+498,00 – dł. 2 490,00mb:
• poszerzenie nawierzchni jezdni do 6,00 m na całym projektowanym odcinku w tym:
− wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych średniej grubości 10cm (destrukt do odwozu na odkład a następnie do wykorzystania pod warstwę MCE),
− wykonanie wykopów i warstw konstrukcyjnych poszerzeń,
− wykonanie recyklingu MCE na miejscu na całej szerokości jezdni na głębokość 15 cm z cementem i emulsją rozłożonego wcześniej kruszywa, destruktu i istniejących warstw konstrukcyjnych,
− wykonanie warstwy wiążącej: AC 16 W; gr. 8 cm,
− wykonanie warstwy ścieralnej AC 8 S; gr. 4 cm.
• wykonanie chodnika prawostronnego w km 1+015,00 do 1+400,00 (skrócenie długości chodnika z 2480,00mb na 385,00mb oraz szerokości z 2,0m na 1,5m),
• wykonanie obustronnego pobocza o szerokości 1,00 m stabilizowanego kruszywem kamiennym o grubości 12cm, w km 0+008,00 do 2+498,00 z wyłączeniem obszaru skrzyżowań z drogami gminnymi i obszaru zjazdów do posesji, chodnika,
• odwodnienie i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z korpusu drogowego poprzez oczyszczenie i konserwację istniejących rowów gruntowych (odmulenie i profilowanie dna i skarp rowów), wraz z odprowadzeniem wody z części jezdni przy chodniku poprzez wpusty uliczne i przy kanaliki do rowów przydrożnych,
• remont i wymianę uszkodzonych elementów istniejących zjazdów do posesji przyległych do drogi (część przelotowa przepływów rurowych, ścianki czołowe, nawierzchnia zjazdów) oraz dostosowanie wysokościowe do projektowanej niwelety drogi,
• przebudowę zjazdów do posesji w zakresie oraz dostosowania ewentualnych przepływów rurowych pod zjazdami do właściwej odnowionej niwelety rowu przydrożnego wraz z wykonaniem obudowy wlotu i wylotu przepływu elementami prefabrykowanymi,
• przebudowa przepustów pod koroną drogi:
- przepust nr 1 - ø 80 - km 0+017,00; remont ścianek czołowych przepustu – rozbiórka i wykonanie nowych o tych samych parametrach co istniejące,
- przepust nr 2 - ø 80 - km 0+424,15; wykonanie przedłużenia przepustu o 2,00mb od strony wylotu wraz z wykonaniem ścianki czołowej betonowej monolitycznej, długość przepustu po przedłużeniu części przelotowej L = 10,00 m,
- przepust nr 3 - ø 60 - km 1+125,30; przebudowa przepustu na przepust skrzynkowy o świetle 80 x 80cm wraz ze ściankami czołowymi, długość przepustu po przebudowie L = 10,00 m,
- przepust nr 4 - ø 60 - km 1+760,50; przebudowa przepustu na przepust skrzynkowy o świetle 80 x 80cm wraz ze ściankami czołowymi, długość przepustu po przebudowie L= 12,00 m.
Zakres robót przy przebudowie drogi w km 2+498,00 do 3+998,00 – długości 1 500,00mb:
• poszerzenie nawierzchni jezdni do 4,50 m na projektowanym odcinku w tym:
− wykonanie wykopów i warstw konstrukcyjnych poszerzeń,
− wykonanie doziarnienia nawierzchni kruszywem 0-31,5mm oraz powierzchniowo destruktem z frezowania o łącznej grubości 12cm na całej szerokości istniejącej jezdni oraz poszerzeniach, doziarnienie będzie podlegało procesowi MCE,
− wykonanie recyklingu MCE na miejscu na całej szerokości jezdni na głębokość 15 cm z cementem i emulsją rozłożonego wcześniej kruszywa, destruktu i istniejących warstw konstrukcyjnych,
− wykonanie warstwy wiążącej: AC 16 W; gr. 8 cm,
− wykonanie warstwy ścieralnej AC 8 S; gr. 4 cm.
• wykonanie mijanek w km:
- 2+752,80 – strona lewa,
- 3+101,95 – strona prawa,
- 3+787,70 – strona lewa,
• wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m stabilizowanych kruszywem kamiennym o grubości 12cm, strona lewa i prawa w km do 2+498,00 do 3+998,00 z wyłączeniem obszaru skrzyżowania z drogą gminną i obszaru zjazdów do posesji,
• odwodnienie i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z korpusu drogowego poprzez oczyszczenie i konserwację istniejących rowów gruntowych (odmulenie i profilowanie dna i skarp rowów),
• remont i wymiana uszkodzonych elementów istniejących zjazdów do posesji przyległych do drogi (część przelotowa przepływów rurowych, ścianki czołowe, nawierzchnia zjazdów) oraz dostosowanie wysokościowe do projektowanej niwelety drogi,
• przebudowa zjazdów do posesji w zakresie nawierzchni oraz dostosowania przepływów rurowych pod zjazdami do właściwej odnowionej niwelety rowu przydrożnego wraz z wykonaniem obudowy wlotu i wylotu przepływu elementami prefabrykowanymi,
• przebudowa przepustu pod koroną drogi:
- przepust nr 6 - Ø 60 - km 3+711,70; przebudowa przepustu na przepust skrzynkowy o świetle 80 x 80cm wraz ze ściankami czołowymi, długość przepustu po przebudowie L = 8,00
Przedmiotem planowanego przedsięwzięcia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1920W Krępa Kościelna- Ludwików - Nowa Wieś, w miejscowościach: Krępa Kościelna, Krępa Górna i Boży Dar o łącznej długości 963,00mb. Celem inwestycji jest polepszenie bezpieczeństwa i warunków ruchu na omawianej drodze powiatowej. Istniejąca droga powiatowa, umożliwia dojazd do lokalnych zabudowań oraz sąsiadujących użytków rolnych. Istniejąca droga wymaga przebudowy ze względu na zbyt małą szerokość jezdni (4,50 -6,70m na łukach), brak chodników oraz zły stan nawierzchni. Wymagana jest także poprawa odwodnienia.
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m.in.:
• odnowa i poszerzenie nawierzchni jezdni do 6,00 m na całym projektowanym odcinku w tym:
− wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych średniej grubości 9,5 cm (destrukt do odwozu na odkład a następnie do wykorzystania pod warstwę M C E),
− wykonanie wykopów i warstw konstrukcyjnych poszerzeń,
− wykonanie recyklingu M C E na miejscu na całej szerokości jezdni na głębokość 15 cm z cementem i emulsją rozłożonego wcześniej kruszywa, destruktu i istniejących warstw konstrukcyjnych,
− wykonanie warstwy wiążącej: AC 16 W; gr. 8cm i warstwy ścieralnej AC 8 S; gr. 4 cm.
• wykonanie umocnienia skarp nasypów elementami betonowymi typu „L” o wysokości h = 1,00m w km 0+345,00 do 0+375,00 oraz w km 0+455,50 do 0+499,50 o łącznej długości 74,00mb.
• wykonanie chodnika prawostronnego w km 0+007,55 do 0+050,20,
• wykonanie chodnika lewostronnego w km 0+007,55 do 0+139,78, (Zmiana długości chodnika- skrócenie z 927,40mb na 174,88mb. Chodnik należy wykonać od km 0+007,55 do km 0+139,78 strona lewa oraz od km 0+007,55 do km 0+050,20 strona prawa).
• wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 1,00 m stabilizowanego kruszywem kamiennym (strona prawa w km 0+050,20 do 1+000,00 z wyłączeniem obszaru skrzyżowania z drogą gminną, zjazdów) w ilości 1306,67m2,
• odwodnienie i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z korpusu drogowego poprzez oczyszczenie i konserwację istniejących rowów gruntowych (odmulenie i profilowanie dna i skarp rowów) oraz umocnienie skarp i dna rowów betonowymi płytami ażurowymi,
• remont i wymianę uszkodzonych elementów istniejących zjazdów do posesji przyległych do drogi (część przelotowa przepływów rurowych, ścianki czołowe, nawierzchnia zjazdów) oraz dostosowanie wysokościowe do projektowanej niwelety drogi,
• wykonanie peronu przystankowego w km 0+797,95 str. lewa o długości 15,00mb,
• wykonanie przebudowy przepustu w km 0+628,30 z rurowego ø 60cm na przepust skrzynkowy, jednootworowy o długości 10,00m i świetle 0,80 x 0,80m w miejscu rozebranego przepustu. Część przelotową przepustu zaprojektowano z typowych prefabrykowanych elementów żelbetowych skrzynkowych o przekroju zamkniętym 0,80 x 0,80m, dla obciążenia ruchomego klasy B. Wlot i wylot stanowić będą betonowe murki czołowe z częścią przelotową o długości 3,08m (wymiar po osi przepustu) wykonywane „na mokro”.
Przedmiotem opracowania jest wykonanie mostu na rzece Krępiance w km 0+154,50 drogi powiatowej nr 1920W Krępa Kościelna – Ludwików - Nowa Wieś w miejscowości Krępa Kościelna wraz z dojazdami na działkach nr: 1, 50, 52, 53 jednostka ewidencyjna 140903_5 Lipsko – obszar wiejski, obręb nr 140903_5.0016 Krępa Kościelna oraz 66, 68, 84 jednostka ewidencyjna 140903_5 Lipsko – obszar wiejski, obręb nr 140903_5.0015 Krępa Górna, gmina Lipsko, powiat Lipski, województwo mazowieckie.
Projektowane przedsięwzięcie budowlane polega na rozbiórce starego mostu (JNI 01016085)
i budowie w jego miejsce nowego mostu na rzece Krępiance w km 0+154,50 drogi powiatowej nr 1920W w miejscowości Krępa Kościelna, wraz z dojazdami do mostu.
Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m.in.:
wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,
przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej i energetycznej kolidującej z budową;
zabezpieczenie koryta rzeki przed zanieczyszczeniem wód,
frezowanie nawierzchni,
wykonanie robót rozbiórkowych konstrukcji drogi na dojazdach do obiektu,
rozbiórka istniejącego mostu,
wykonanie wykopów pod podpory,
wykonanie posadowienia obiektu,
wykonanie podpór,
wykonanie płyt przejściowych,
montaż łożysk,
montaż belek prefabrykowanych,
wykonanie płyty pomostu,
montaż odwodnienia,
wykonanie izolacji,
ustawienie krawężników kamiennych,
montaż desek gzymsowych,
wykonanie kap chodnikowych;
wykonanie nawierzchni jezdni i chodników;
wykonanie dylatacji bitumicznych;
montaż barieroporęczy;
zabezpieczenie powierzchni betonowych powłokami antykorozyjnymi;
budowa stożków nasypowych,
regulacja i umocnienie koryta rzeki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12981559,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14974540,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12981559,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
geodezja, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowy, roboty brukarskie, oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia BRD, roboty odwodnieniowe, roboty mostowe – udział podwykonawców 25%.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12981559,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych w postaci preparatów krwiopochodnych
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.