Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045794/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Jaworze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jawor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.djoric@jawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jawor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Jaworze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ab507f3-b53b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043469/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty cząstkowe dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Jaworze”
2. Podstawą niniejszego zamówienia jest kosztorys ofertowy przedstawiony przez wykonawcę.
3. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni polegający na robotach związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń masą mineralno–asfaltową.
4. Zadanie polega na wbudowaniu do 250 ton masy mineralno-asfaltowej w miejsca ubytków w nawierzchni jezdni i chodników, termin realizacji do 30 kwietnia 2024 r.
5. Miejsce pracy należy odpowiednio przygotować tj: sfrezować i usunąć część zniszczonej przylegającej nawierzchni oraz oczyścić miejsce przed wbudowaniem masy mineralno-asfaltowej. Następnie wbudowaną masę odpowiednio pielęgnować (tj. zagęścić, uzupełnić szczeliny szwami). Sfrezowaną nawierzchnię oraz wszelkie inne odpady Wykonawca zutylizuje na koszt własny. Zamawiający udostępni listę ulic (w tym zaznaczone te, od których należy rozpocząć zadanie). Rozliczenie z Zamawiającym będzie odbywało się poprzez przedstawienie faktur i W-Ztek przez Wykonawcę oraz przez przedstawienie dokumentacji fotograficznej wykonanych prac.
6. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do załadowania na własne środki transportu i przetransportowania frezowiny powstałej z frezowania ubytków w ilości wskazanej przez Zamawiającego w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Jawora. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozplantowania i zagęszczenia przetransportowanej frezowiny. Za powyższe Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie..
7. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia zakresu usługi określonej umową. W przypadku ograniczenia usługi, tj. wykonania przez Wykonawcę mniejszej ilości czynności związanych
z wykonaniem remontów cząstkowych, wynagrodzenie ofertowe ulegnie zmniejszeniu o wartość niewykonanych prac. Ograniczenie usługi nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania i kar umownych; tak samo ograniczenie usługi nie stanowi podstawy do ubiegania się przez Wykonawcę o zapłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia ofertowego, wskazanego przez Wykonawcę w ofercie.
8. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić objęcie funkcji kierownika robót przez osoby posiadające właściwe uprawnienia do sprawowania tej funkcji.
9. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń dotyczących udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej użyto nazwy marek (firm), nazwy wyrobów budowlanych czy technologii lub jakiejkolwiek nazwy identyfikujące producenta, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych czy technologii, które zapewnią oczekiwane przez Zamawiającego efekty.
11. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w Szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, w niniejszej SWZ oraz
w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257992,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257992,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOROWCZYK Joanna Borowczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921137429
7.3.4) Miejscowość: Biedrzychowa 6A,
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BOROWCZYK JOANNA BOROWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257992,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAWORA
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.