eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW w Jeleniej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW w Jeleniej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Joannitów 6

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-wroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW w Jeleniej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5c97fd-eb25-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00311917/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy gazu ziemnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b5c97fd-eb25-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ01-WAG.251.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 334756,10 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40325,20 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy gazu ziemnego do budynku DOW NFZ w Jeleniej Górze

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

dostawa gazu ziemnego do budynku DOW NFZ w Jeleniej Górze w okresie 01.01.2024 - 30.06.2024

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca jeżeli (dotyczy wszystkich części
postępowania):
a) posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
Ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu
Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej, koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej na obrót gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wskazane w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmian: 1) będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy, 2) komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494,
art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu spółek handlowych, 3) danych adresowych stron umowy; zmiana taka, dla swej skuteczności, będzie wymagała jednostronnego pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy, 4) osób wskazanych w § 16 ust. 2-3. Zmiana taka, dla swej skuteczności, będzie wymagała jednostronnego pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy,
5)wartości brutto umowy, będącej wynikiem zastosowania nowej stawki podatku VAT w przypadku ustawowego obniżenia stawki podatku VAT, 6) zwiększenia lub niewykorzystania planowanej ilości zamawianej gazu o +/- 10%. Zwiększenie ilości zamawianej gazu wymaga podpisania aneksu do umowy. 5. Zmiany umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku nieprzewidzianej zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen gazu ziemnego, a w szczególności: 1)zmiany przepisów prawa skutkujących nałożeniem na Wykonawcę dodatkowych obowiązków wpływających na wzrost kosztów prowadzenia działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, w tym przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany podatku akcyzowego na gaz ziemny oraz podatku VAT, 2)wydania wobec Wykonawcy decyzji administracyjnych Prezesa URE wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, 3)zmiany wysokości opłaty dystrybucyjnej stałej oraz zmiennej w trakcie trwania umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryfy OSD, bez względu czy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 6.Zmiana umowy w zakresie zmiany cen, o których mowa w ust. 5 pkt 3 może nastąpić poprzez przesłanie Odbiorcy nowej Taryfy Sprzedawcy lub wyciągu z treści nowej
Tar.Sp. wraz z informacją o dacie wejścia w życie. Zmiana ta nie wymaga podpisania aneksu. 7.Zmiana umowy w zakresie zmiany cen, o których mowa w ust. 5 pkt 1 nie wymaga podpisania aneksu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dalsza część: Zmiany umowy
8.Na podstawie art. 439 ustawy PZP Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Strony przewidują możliwość zmiany dla stawki jednostkowej za kWh pobranego paliwa gazowego w związku ze wzrostem lub obniżeniem cen paliwa gazowego, które Wykonawca musi zakupić w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 9.Waloryzacja nie dotyczy cen jednostkowych stosowanych do rozliczeń i zawartych w taryfach dystrybucyjnych i sprzedażowych zatwierdzonych przez Prezesa URE. 10.Strony zgodnie oświadczają, że waloryzacja wynagrodzenia o której mowa poniżej nie będzie miała zastosowania, gdy Wykonawca dokonał zakupu gazu ziemnego z góry dla całego okresu zamówienia wynikającego z niniejszej Umowy, wobec powyższego zmiana cen gazu ziemnego nie będzie miała wypływu na wartość wynagrodzenia, a
Wykonawca oświadczył w formularzu oferty, że do dnia zawarcia przedmiotowej umowy dokona zakupu gazu ziemnego w wysokości 100% (wielkość procentowa) na zasadach złożonej oferty. 11.Warunkiem zastosowania mechanizmu waloryzacji
jest złożenie przez Wykonawcę lub Zamawiającego wniosku o zmianę stawki jednostkowej za 1 kWh paliwa gazowego dostarczonego odbiorcy, który nie jest objęty ochroną taryfową, w związku ze zmianą hurtowych cen gazu ziemnego, ze wskazaniem proponowanej zwaloryzowanej stawki, przy czym pierwszy wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po 6 miesiącach realizowania dostaw w ramach Umowy. 12.Wykonawca lub Zamawiający składając wniosek o zmianę, powinien przedstawić w szczególności wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia oraz dowody na to, że zmiana ceny paliwa gazowego na TGE wpływa na koszt realizacji zamówienia. 13.Zmiana wynagrodzenia w oparciu o ust. 14 wymaga zgodnej woli obu stron wyrażonej aneksem do umowy przy czym Strona rozpatrująca zobowiązana jest rozpatrzyć wniosek Strony wnioskującej w terminie do 7 dni od daty wpływu (również w postaci elektronicznej). 14.Wykonawca i Zamawiający uprawnieni są do złożenia wniosku o waloryzacje w przypadku zmiany średnioważonej ceny
miesięcznej RDNg na Tow. Gieł. Energii SA (cena publikowana w Raportach Miesięcznych https://tge.pl/dane-statystyczne).
1)zmiana powinna być liczona od dnia zawarcia umowy, 2)zmiana średnioważonej ceny miesięcznej RDNg na TGE może
być kalkulowana po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy na poniższych zasadach: a)wartość od 30% do 40% to
wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 2%, b)wartość od 40,1% do 50% to
wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 3%, c)wartość od 50,1% to wszystkie
ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 5%. 3)Zmiana wysokości cen jednostkowych
nastąpi z dniem podpisanie aneksu. 15.Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza
Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia w wyniku
waloryzacji wynosi 5% wynagrodzenia Wykonawcy względem cen przyjętych w celu ustalenia Wynagrodzenia zawartego w ofercie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.