eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-050

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 556 75 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wif@pkn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3805943b-68d0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


krajowa jednostka normalizacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3805943b-68d0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126103/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Polski Zasób Normalizacyjny (PZN)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442897

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIF.261.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 572000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania, wsparcia i rozwoju systemu informatycznego Polski Zasób Normalizacyjny (PZN), w następujących obszarach:
1.1.1. Analiza i eliminowanie problemów i błędów.
1.1.2. Dostosowywanie PZN do zmian oprogramowania Alfresco i oprogramowania baz danych ORACLE, opracowywanych przez producentów, mające na celu aktualizację i/lub rozbudowę funkcjonalności.
1.1.3. Wprowadzanie modyfikacji, optymalizacji i zmian służących ułatwieniu pracy użytkownikom (system przyjazny użytkownikowi).
1.1.4. Wykonywanie prac związanych z wprowadzaniem nowych funkcjonalności.
1.1.5. Udzielanie konsultacji i pomocy technicznej administratorom PZN oraz wyznaczonym pracownikom Zamawiającego.
1.2. Czas niezbędny do wykonania czynności w ramach usług, o których mowa w pkt. 1.1.2 do 1.1.4. będzie każdorazowo uzgadniany przez Strony.
2.1. Usługi, o których mowa w pkt 1.1. Wykonawca będzie realizował w czasie 50 godzin miesięcznie, tj. 600 w trakcie trwania umowy.
2.2. Szczegółowe warunki świadczenia usług, o których mowa w pkt 1.1. oraz warunki gwarancji zostały ustalone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3.1. W terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia od Wykonawcy, w ramach Opcji usług w wymiarze nieprzekraczającym 1600 roboczo godzin (dalej: rbh).
3.2. Opcja polegać będzie na możliwości nabycia usług, które będą obejmować czynności o których mowa w pkt. 1.1.
3.3. Szczegółowe warunki świadczenia usług w ramach Opcji zostały ustalone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72590000-7 - Profesjonalne usługi komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Obydwie oferty zostały odrzucone.
Oferta BlueSoft Sp. z o.o. , Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 Ustawy. W dniu 17.11.2023 r. na podstawie art. 307 ust. 2 Ustawy Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą do dnia 21.12.2023 r. wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium.
Wobec nieotrzymania od Wykonawcy pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, termin związania ofertą upłynął w dniu 21.11.2023 r.
Oferta TRUSTED SOFTWARE SERVICES Sp. z o.o. , Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa, została odrzucona na podstawie art. 224 ust. 6 oraz art. 226 ust. 1 pkt 8) Ustawy. W wyniku wyczerpania przez Zamawiającego procedury wyjaśnienia rażąco niskiej ceny oraz wobec faktu, że złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.